قلعه‌نویی: من تاحالا چنین فحش‌هایی نشنیدم

به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، امیرقلعه‌نویی پس از شکست تیم استقلال مقابل داماش اظهار داشت: مبارک داماشی‌ها باشد که بازی را بردند و اعتقاد دارم که بازی بدی نبود اما آقایان جو را خراب کردند و این مسابقه از لحاظ رفتاری فوق‌العاده بد بود.

وی افزود: اگر بگویید این فحش‌ها را نشنیده‌اید واقعا کم لطفی کرده‌اید. من بچه نازی آباد تاکنون چنین فحش‌هایی را در زندگی نشنیدم که در این مسابقه و در جایگاه سمت راست شنیدم. البته داخل زمین، مسابقه پاکی برگزار شد و خواست خدا بود که آنها بازی را ببرند و حتی دقایقی از بازی در اختیار ما بود ولی اخراج ساموئل باعثشد انرژی بیشتری مصرف کنیم و حملاتمان نتیجه ندهد.

سرمربی استقلال تصریح کرد: در قسمت چپ جایگاه تماشاگران فوق‌العاده باکلاسی نشسته بودند اما در این سمت حرف هایی زده می شد که جای تأسف دارد.

به گزارش فارس، خبرنگاری پرسید شاید آنها مال رشت نیستند که قلعه نویی گفت: نکند از ما بودند؟ ‌

یکی دیگر از خبرنگاران گفت: چرا فاصله هافبک ها و مدافعانتان کم بود که قلعه نویی گفت: وقتی ۱۰ نفره شدیم این مسئله طبیعی است اما نیمه دوم در اختیار ما بود و روی یک حرکت انحرافی گل خوردیم.

وی در خصوص اینکه تجربه تمرین در زمین چمن را داشتید یا خیر گفت: یک جلسه تمرین کردیم و بیشتر از این نمی‌توان در چمن مصنوعی تمرین کرد.

سرمربی تیم استقلال در خصوص دلایل تعویض‌های کمش گفت: وقتی ۱۰ نفره شدیم می‌خواستیم از آوراژ قد استفاده کنیم و دونده و قدرتی باشیم. در نیمه دوم آنها موقعیتی نداشتند ولی استنباط من این است که اخراج ساموئل اشتباه بود و پنالتی صد در صد ما را نگرفتند. از محسن ترکی تعجب می‌کنم که به چه دلیلی به منوچهری و حیدری کارت داد اما بازیکن آنها ۳ بار خودش را به زمین زد اما به دلیل شبیه سازی کارت زردی به او داده نشد. در مجموع به تیم داوری خسته نباشی می گویم.

یکی از خبرنگاران گفت قهرمانی نیم فصل را از دست دادید و سرمربی استقلال پاسخ داد: چیزی به نام قهرمانی نیم فصل نداریم ولی از دیشب همه ایران بسیج شدند که این اتفاق بیفتد. جالب است ما در راه بودیم و داماش در حال استراحت اما همه به ما تاختند.

یکی دیگر از خبرنگاران گفت اما شما بازی را از سردار جنگل به عضدی انداختید و قلعه نویی پاسخ داد: مگر ما شورای تأمین بودیم. به ما چه ربطی دارد؟

به گزارش فارس، خبرنگاران گیلانی نسبت به صحبت‌های قلعه نویی که گفته بود جو بدی راه افتاد واکنش نشان دادند و سرمربی تیم استقلال اینگونه پاسخ آنها را داد: به مردم اطلاعات درست بدهید. حالا که بردید جو خوب شد؟ همه اینها به این دلیل بود که وقتی داماش باخت جو منفی ادامه داشته باشد.

یکی دیگر از خبرنگاران گفت نتیجه بازی از قبل مشخص بود و شما امروز استرسی نداشتید که قلعه نویی پاسخ داد: برای شما متأسفم که چنین سؤالاتی را می پرسید، ما بعد از بازی با سپاهان باختیم اما حرفی نزدیم چهار سؤال کارشناسی بپرسید و به جوانها اطلاعات درست بدهید.

سرمربی تیم استقلال در خصوص دلایل تأخیر در بازی گفت: از ساعت ۳ در فرودگاه مهرآباد معطل بودیم و سپس به منزل رفتیم و با هواپیما به رامسر. برخی آقایان برای گرفتن ۳ امتیاز هر کاری می‌کنند. میرشاد ماجدی وقتی دید پروازمان به رشت کنسل شده با راننده اتوبوس در رشت تماس گرفت و آن را کنسل کرد اما آقای عابدینی می‌گوید مخصوصا این کار را انجام دادیم. ما هم دوست داشتیم دیروز بازی کنیم اما این کارها درست نیست جا دارد از مدیریت هواپیمایی آسمان تشکر کنم که بلیت ۴۰ نفر را درست کرد اما کسی این مسائل را نمی‌بیند. فوتبال در زمین است امروز داماش محکم بود و بازی را برد اما این جو راه افتاد که اگر آنها باختند همه چیز را به گردن این مسائل بیندازند.

وی در خصوص اینکه آیا به نظر شما تعویق بازی درست بود گفت: دو هفته پیش به ما گفتند به جای بازی با پیکان با گهر بازی کنید. آیا ما حرفی زدیم؟ یا باید اگر به پیکان می باختیم این مسائل را درست می‌کردیم؟

قلعه نویی در ادامه در پاسخ به یکی از خبرنگاران که می‌گفت با اتوبوس می‌توانستید مسیر ۴ ساعته را بیایید گفت: از تهران تا رشت با اتوبوس ۴ ساعت است؟ آقای صدیقی با سواری ۴ ساعت و نیم آمدند و شما چه طور می‌گویید که با اتوبوس می‌شود ۴ ساعته آمد.

وی در پایان در خصوص دو باخت متوالی استقلال گفت: ممنون که یک سؤال فنی پرسیدید دو باخت برای ما سخت است اما باتوجه به اینکه مشکلات را میدانستیم لیستمان را به فتح الله ارائه کردیم و اگر بتوانیم دو بازیکن را جا به جا میکنیم و دو خارجی هم به تیم می آوریم.