به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا به نقل از سایت باشگاه استقلال، سید مهدی علوی درباره فوت یکی از هواداران استقلال پس از بازی مقابل داماش در رشت اظهار داشت: به نمایندگی از باشگاه استقلال، این ضایعه را به خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن عزیز از دست رفته طلب مغفرت از درگاه الهی دارم. به طور حتم باشگاه استقلال برای یادبود این هوادار فقید برنامه‌هایی را در دستور کار خواهد داشت.

وی درباره شرایط بازی با داماش اظهار کرد: انواع و اقسام اهانت‌ها از قبل از شروع بازی به بازیکنان استقلال می‌شد و حتی هنگامی که سید مهدی رحمتی برای گرم کردن وارد زمین شد به او فحاشی می‌شد. فقط کم مانده بود ساموئل که زبان ما را نمی‌داند فحش بخورد و این مساله واقعا تاسف برانگیز بود.

علوی تاکید کرد: وقتی مجسمه دکتر معین به عنوان یکی از بزرگترین ادبای ایران در شهر رشت ساخته شده انتظار میرود که در این شهر مسائل فرهنگی در بالاترین سطح ممکن رعایت شود و نه آنکه با توهینهای مختلف به شخصیت بازیکنان لطمه بزنند. متاسفانه فضای ورزشگاه شهید عضدی از لحاظ فرهنگی مسموم بود. داماش به نظر من فوتبال را برد اما در بحث اخلاق اینچنین نبود