آقای قلعه‌نویی!من هم نازی‌‌آباد زندگی کردم

به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، امیر عابدینی در مورد حواشی دیدار استقلال و داماش گیلان اظهار داشت: حواشی قبل از بازی خیلی بد بود. توقع چنین چالشی را نداشتم زیرا ضرورتی نداشت. به تعویق افتادن مسابقه آشفتگی فدراسیون فوتبال را نشان داد. من از فدراسیون عصبانی بودم و سیاست یک بام و دو هوای آن. حرف‌هایی که بهروان زد آزاردهنده بود. اینکه فلانی به من تلفن کرده است و نشان داد که بعد از سال‌ها هنوز هم می‌توان با یک تلفن و بی‌توجه به مقررات بازی را به تعویق انداخت.

وی ادامه داد: استقلال باید از سیستم باشگاهش دفاع می‌کرد و از آنها دلخور نبودم. فتح‌الله‌زاده هم بی‌مورد درگیری لفظی پیدا کرد. او فقط می‌توانست یک جواب دهد؛ اینکه باشگاه استقلال درخواستی از فدراسیون و سازمان لیگ کرده و این درخواست مورد تائید قرار گرفته است و مابقی ماجرا را باید از فدراسیون بپرسند.

عابدینی در مورد مرگ هوادار استقلال در پایان بازی گفت: در حال تحقیق هستم تا واقعیت را بدانم. می‌گویند او عارضه قلبی داشته است. ضمن اینکه دقیقا چسبیده به ورزشگاه یک بیمارستان است و نمی‌دانم چرا او را به بیمارستان رازی که دورتر از ورزشگاه است، بردند. در ورزشگاه هیچ مشکلی وجود نداشت. اما دوستانش می‌گویند او در اواسط بازی هم گفته حالش خوش نیست. پس چرا ورزشگاه را ترک نکرده. ما از این واقعه متاسفیم و کاری هم نمی‌توانیم بکنیم. قسمت این بوده که این فرد در کنار فوتبال بمیرد.

مدیر عامل باشگاه داماش در مورد اظهارات امیر قلعه‌نویی مبنی بر اینکه فحش‌های ورزشگاه عضدی رشت را حتی در نازی‌ آباد هم نشنیده بود، ‌گفت: من قلعه‌نویی را خیلی دوست دارم، هیچ کدام از تماشاگران ما به قلعه‌نویی ناسزایی نگفتند. بخش کوچکی از ورزشگاه فحاشی کردند که من از حراست خواستم آنها را شناسایی کند و این کار هم انجام شد. پیش از مسابقه تماشاگران داماش، استقلال را هم تشویق کردند. تقریبا تمام ورزشگاه به غیر از آن بخش کوچک که ناسزا گفتند حتی هنگام فحاشی آنها سوت می‌زدند تا حرف‌های آنها شنیده نشود اما سایر تماشاگران و هواداران داماش شعارهای بدی ندادند. بدترین شعار آنها این بود که نکونام و رحمتی بازیکنان ضعیف تیم ملی هستند. که این حرف‌ها را در نازی آباد هم می‌زنند. من خودم در نازی آباد زندگی کرده‌ام. قلعه‌نویی بعد از بازی عصبانی بود و حق هم داشت چون تیمش به خاطر مشکلات مدیریتی و سرپرستی شکست خورد و گرنه از نظر فنی استقلال خیلی خوب بازی کرد حتی بعد از ۱۰ نفره شدن هم خیلی خوب بازی کرد.

وی در مورد دو برابر شدن پاداش شکست استقلال گفت: میزان پاداش ۵۰۰ هزار تومان بود که اکنون مالیات در رفته حدود یک میلیون تومان به دلیل پیروزی برابر استقلال به بازیکنان پاداش میدهیم. به بازیکن خارجی هم که گل سه امتیازی زد ۵۰۰ دلار پاداش خواهیم داد.