زاید: شرط پرسپولیس مسخره است

به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، ایمون زاید که به همراه همسرش امشب ایران را ترک می کنند، پیش از سفر به دوبلین در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در پاسخ به این سوال که گفته می شود اگر کریم انصاری فر از پرسپولیس جدا شود، تو دوباره به پرسپولیس بر می گردی، گفت: واقعا این حرف مسخره است. اگر آنها این طور فکر می کنند که می توانند با من چنین رفتاری داشته باشند باید بگویم خیلی ناعادلانه است.

وی افزود: من چند وقت پیش به خاطر مشکلی که داشتم از ایران رفتم اما کسی از باشگاه تماس نگرفت که بگوید برگرد و ما تو را نیاز داریم. فکر می کنم اینکه شرط گذاشته اند که اگر انصاری فرد رفت من را بر می گردانند واقعا ناعادلانه است. آنها اگر من را می خواستند بهتر بود بدون اینکه شرط بگذارند این کار را انجام می دادند. به هر حال من پرسپولیس را دوست دارم و هواداران این تیم را هیچ وقت فراموش نمی کنم.

زاید درباره آینده اش و در پاسخ به این سوال که مقصد بعدی تو بعد از پرسپولیس کجا خواهد بود، گفت: من از چند تیم خوب ایرلندی پیشنهاد دارم. همچنین از دو تیم اماراتی و سه تیم ایرانی پیشنهاد دارم.

او درباره پیشنهادهای ایرانی اش هم گفت: مدیر برنامه ام گفته حرفی از پیشنهادهای ایرانی ام نزنم اما می توانم از صبا نام ببرم چون این پیشنهاد چند وقت پیش هم مطرح بود. احتمال دارد خیلی زود شاید همین نیم فصل دوم به ایران بر گردم. می دانم که علی دایی هم از سبک بازی من خوشش میاید.

زاید در پایان گفت: امروز مدیر برنامه ام از صبح با شیرینی جلسه داشت اما متاسفانه موفق نشد پولی از پرسپولیس بگیرد. قول داده اند تا فردا پول را به حسابم واریز کنند و من به رویانیان کاملا اعتماد دارم و میدانم او به قولش عمل می کند.