صانعی: از ناگفته های فوتسال به وقتش می گویم

به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، علی صانعی در پاسخ به این پرسش که آیا پس از رفتن از تیم ملی هنوز نمی‌خواهد راجع به مساله پشت پرده‌ای که پیش از این عنوان کرده بود صحبت کند؟ گفت: به اعتقاد من فوتسال نیاز به آرامش دارد. البته حرف‌های زیادی برای گفتن دارم که اگر مطرح کنم، وضع فوتسال به هم ریخته‌تر از الان می‌شود. به هر حال اگر می خواستم ناگفته‌ها را بگویم، پس از بازگشت از جام جهانی که همه، حرف‌هایشان را می‌زدند، می‌گفتم، اما دردی داو نمی‌کرد. الان هم بخواهم بازگو کنم مشکلی حل نمی‌شود. مطمئن باشید حرف‌هایم را نگه نخواهم داشت و به موقع رسانه‌ای می‌کنم.

وی ادامه داد: در حال حاضر کارهای عقب افتاده‌ بسیاری دارم که در این چند ساله سراغ‌شان نرفته‌ام. در کل من در این چند سال به خاطر تیم ملی از خیلی چیزها گذشتم. کارهایی مثل آموزش را به جدیت پیگیری خواهم کرد و به دنبال این هستم تا علم فوتسالی خودم را به روز کنم. تازه جوان هم هستم و نیاز به کلاس‌های زیادی دارم. مطالب زیادی هم همراه خودم دارم که می‌خواهم آنها را مرور کنم. در همین یکی، دو سال دوره‌های مختلف را می‌بینم. همین جام جهانی خیلی آموزنده بود و باید وقت بگذارم بازی‌ها را مرور کنم.

صانعی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا قصد کار کردن در لیگ برتر را دارد یا نه؟ تاکید کرد: نمی‌خواهم از وسط لیگ تیمی را بگیرم. خدا را شکر تیمی هم نیست که نیاز به مربی داشته باشد و از این لحاظ به هم می‌خوریم! به هر حال از وسط لیگ رفتن بر سر کار جدید جالب نیست. برای سال‌های بعد هم قرار نیست حتما در لیگ باشم. فوتسال آنقدر قسمت‌های مختلف دارد که بخواهم در آن کار کنم. این همه مربیان در تیم ملی کار کردند، مگر همه آنها در لیگ بودند؟

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی ۲۰۱۲ همچنین درباره سرمربی آینده ایران، اظهار کرد: اگر بگویم چه کسی گزینه مناسبی برای سرمربیگری تیم ملی است، می‌گویند صانعی خط می‌دهد. به هر حال تیم ملی تا یک سال آینده برنامه خاصی ندارد و مسئولان باید با آرامش تصمیم گیری کنند، اما باید بگویم افراد بعدی که به فوتسال می‌آیند، اگر با همین سبک کار کنند، به مشکل می‌خوریم. خودم که احساس کردم دیگر به درد تیم ملی نمی‌خورم و رفتم. من نتوانستم انتظارات را برآورده کنم و تیم ملی مشکل مالی داشت. شاید با رفتنم مشکل مالی حل شود و بازیکنان بهتر بازی کنند! همچنین رفتن ماهان باعثشد قراردادها پایین بیاید، اما با رفتن من همه چیز درست خواهد شد. شاید من ضعیف بودم و نتوانستم پول بیاورم. امیدوارم نفر بعدی این کار را بکند.

صانعی در پایان درباره استعفای عباس ترابیان نیز تصریح کرد: من نباید درباره مدیرم صحبت کنم. درست است که دیگر در تیم ملی نیستم، اما از فوتسال که بیرون نرفتهام. پس ترابیان رییس همه ماست