فرگوسن: نگران نبود مهره های اصلی تیم نیستم

به گزارش افکارنیوزبه نقل از گل، سرالکس فرگوسن سرمربی باتجربه منچستریونایتد در صحبت هایی اعلام کرده که نگران مصدوما و غایبان کنونی تیمش نیست. این درحالی است که در آستانه داربی حساس امشب شهر منچستر، فرگوسن تعدادی از مهره های اصلی اش را در اختیار نخواهد داشت.

کاپیتان نمانیا ویدیچ و شینجی کاگاوا خرید تابستانی یونایتد مصدوم هستند و انتظار می رود که نانی، اندرسون و والنسیا هم به این بازی نرسند. تام کلورلی هم بعد از مصدومیتی که در جریان بازی با کلوژ گریبانگیرش شد، ممکن است شانس حضور دراین بازی را از دست بدهد.

دراین میان سرالکس فرگوسن در آستانه داربی بزرگ شهر منچستر اعلام کرده که گزینه های زیادی را پیش رویش می بیند و تیمش به اندازه کافی بازیکن دارد که نگران این مصدومیت ها نباشد.

این مربی اسکاتلندی به ام. یو تی وی گفت: «می دانم که مشکلاتی در زمینه مصدومیت ها داریم ولی ما رختکن کوچک و بازیکنان معدودی نداریم. من تجربه فراوانی در این زمینه دارم. روز ۴شنبه و در بازی با کلوژ به دارن فلچر استراحت دادم و فقط در ده دقیقه پایانی بازی او را به زمین فرستادم. مایکل کریک هم بازگشته و به علاوه اشلی یانگ، روبین فان پرسی وین رونی، دنی ولبک و خاویر ارناندس را هم داریم.»

سرمربی باتجربه یونایتد ادامه داد: این کمکی است که یک رختکن پربازیکن می تواند به مربی برساند. لازم نیست که همه بازیکنان هرهفته بازی کنند. هواداران ما باید این رادرک کنند. الان چندین سال است که ما با چنین شرایطی از نظر مصدومیت ها مواجه می شویم. هر باشگاهی با این مشکلات روبرو می شود. معمولا ۱۰% از بازیکنان تیم مصدوم شده و دراختیار مربیان نیستند. ما درحال حاضر در چنین شرایطی هستیم ولی زیاد نگران و بی قرار نیستیم.