نتیجه بازی منچسترسیتی - منچستریونایتد

به گزارش افکارنیوزبه نقل از گل، منچستریونایتد با پیروزی ۳-۲ مقابل منچسترسیتی، نه تنها انتقام شکست سال گذشته در الدترافورد را رقیب همشهری گرفت، بلکه اختلاف در صدر جدول را به ۶ امتیاز افزایش داد.

در این دیدار بسیار پرهیجان که ستاره هایی معروفی مانند تام کروز و رابرت دووال نیز در ورزشگاه بودند، مانچینی از زوج آگوئرو و بالوتلی در خط حمله استفاده کرد و تبس را روی نیمکت قرار داد.

در سمت مقابل، دخه آ درون دروازه منچستریونایتد قرار گرفت؛ تام کلورلی زوج کریک در خط میانی بود و والنسیا بعد از سه هفته غیبت، بار دیگر در ترکیب شیاطین سرخ به میدان رفت.

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و چند موقعیت خوب را توسط بالوتلی و آگوئرو از دست داد تا رونی در اولین موقعیت جدی اش، یونایتدها را ۱-۰ پیش بیندازد.

همکاری فن پرسی و یانگ، یک موقعیت خوب را نصیب رونی کرد و این ستاره ملی پوش انگلیسی نیز با با ضربه ای تماشایی، جو هارت را مغلوب کرد.

این گل به اندازه کافی هواداران سیتی را ناراحت کرد اما نگرانی آنها وقتی شدیدتر شد که وینسنت کمپانی در دقیقه ۲۰ به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد.

اتفاق جالب توجه اینکه مانچینی به جای لسکات، کولو توره را جانشین کمپانی کرد؛ این در حالی است که کولو توره حتی در فهرست سیتی رد چمپیونزلیگ حضور نداشت.

این مدافع ساحل عاجی هم اصلا آماده نشان داد و یونایتدها خیلی زود از این مسئله استفاده کردند. در دقیقه ۲۸، تام کلورلی، در میانه میدان صاحب توپ شد و بعد از یک رفت و برگشت، رونی ارسال عالی رافائل را به گل دوم خود در این دیدار و صد و پنجاهمین گلش در رقابت های لیگ برتر تبدیل کرد.

سیتی اصلی شرایط خوبی نداشت و همین موجب شد تا مانچینی در فاصله ۶ دقیقه به پایان نیمه اول، تبس را جانشین بالوتلی کند که نمایش ناامید کننده ای داشت.

نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید اما سیتی نیمه دوم را بهتر آغاز کرد در دقیقه ۶۰ توسط یحیی توره به گل اول رسید. حملات سیتی ادامه پیدا کرد و آنها می توانستند در دقیقه ۷۸ به گل تساوی برسند اما ضربه داوید سیلوا، بعد از برخورد به بدن دخه آ، به تیر دروازه برخورد کرد.

اما این سابالتا بود که در فاصله ۴ دقیقه به پایان بازی، گل تساوی سیتی را به ثمر رساند.

در حالی که به نظر می رسید بازی با همین نتیجه به پایان خواهد رسید، رابین فن پرسی گل سوم منچستریونایتد را به ثمر رساند تا سه امتیاز این دیدار پرحادثه به شاگردان فرگوسن برسد و اختلاف در صدر جدول به ۶ امتیاز افزایش پیدا کند