تعیین تکلیف ژوزه ساعت ۱۰

به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، محمد رویانیان با اشاره به ناراحتی اش پس از جلسه دیروز کمیته فنی و برخوردش با چند خبرنگار گفت: من باید از خبرنگاران عذرخواهی کنم. پس از تماشای تصاویر تلویزیونی متوجه اشتباه خودم شدم و خجالت کشیدم و از آنها عذرخواهی می کنم.

وی در پاسخ به این سوال که چه شد یکباره دیروز متوجه خسارت میلیاردی پرسپولیس در صورت اخراج ژوزه شدید، گفت: می خواهم صادقانه حرف بزنم. بیست روز پیش به وکیل باشگاه گفتم مفاد قرارداد با ژوزه را مورد بررسی قرار دهد و تبعات برکناری احتمالی اش را به من بگوید. می توانید درباره صحت این حرف من با وکیل باشگاه که اکنون برای خرده حسابی که با دنیزلی داریم به ترکیه رفته، صحبت کنید. اینکه به یکباره من امروز متوجه خسارت مالی بشوم، صحت ندارد.

رویانیان ادامه داد: در جلسه کمیته فنی هر یک از اعضا با آمار و ارقامی که در آورده بودند به ژوزه نمره قبولی ندادند اما به خاطر اینکه ژوزه در کمیته فنی شرکت نکرده بود، قرار شد من با ایشان صحبت کنم و بر همین اساس امروز صبح ساعت ۱۰ با ژوزه جلسه خواهم داشت. از نظر کمیته فنی چند تا ایراد در کار ژوزه وجود دارد که یا این پیشنهادها را قبول می کند یا نمی پذیرد که ما بر اساس خروجی این جلسه تصمیم گیری می کنیم.

وی در ادامه گفت وگو با برنامه ۹۰ با رد انتخاب قطعی گل محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس گفت: هنگامی که در ایتالیا بودم، چهار بازیکن مصاحبه کردند وعلیه سرمربی تیم حرف زدند و به همین خاطر من ترجیح دادم ژوزه چند روزی استراحت کند و بعد از آن تصمیم بگیریم. باید این را هم بگویم که اگر من در ایتالیا تصمیم به اخراج ژوزه گرفته بودم، آنقدر شجاع هستم که بگویم این تصمیم را گرفته ام. یک مطلبی هم که وجود دارد و تا به حال نگفته ام و الان هم دوست ندارم بگویم این است که بعد از بازی با تراکتورسازی ژوزه بدون هماهنگی با ما به پرتغال رفت.

رویانیان با اشاره به جلسه امروز با ژوزه گفت: اگر ژوزه دیروز در جلسه کمیته فنی حاضر می شد همان روز تصمیم می گرفتم اما چون نیامد من هم نمی توانستم به طور غیابی تصمیم گیری کنم. ضمن اینکه با وجود نظر کمیته فنی این نظر تنها مشورتی است و انجام آن الزام آور نیست. برای تصمیم گیری راهکاری وجود دارد که الان نمی توانم رو کنم. در ضمن می شود برای ادامه کار توافق کرد اما این را بگویم یکی از ایرادهای موجود درباره دستیاران ژوزه است که با توجه به آمار اعلام شده از سوی کمیته فنی این افراد نمره قبولی نگرفته اند و بدتر اینکه آنها با وجود اعلام ما در تمرین تیم شرکت نکرده اند.

وی درباره دلیل انتخاب گل محمدی به عنوان سرمربی موقت گفت: وقتی سرمربی نیست و دستیار اولش نمی آید و خبری از مربی بدنساز و مربی دروازه بانها نیست ما باید آقای گل محمدی که مربی ایرانی است را انتخاب می کردیم و از او می خواستیم با مسوولیت بیشتری کار کند. من که نمی توانستم تیم را تمرین بدهم.

رویانیان درباره سمت علی پروین هم گفت: برای پروین حکم جدیدی صادر نشده و ایشان همان رییس کمیته فنی است اما قرار شده از طرف کمیته فنی و باشگاه دخالت بیشتری داشته باشد و به گل محمدی کمک کند