وزیر ورزش سراغ دادکان را گرفت

به گزارش افکارنیوزبه نقل از خبرآنلاین، در جلسه ای که در روز نخست هفته جاری برای انتصاب محمدرضا طالقانی در وزارت ورزش برگزار شد، وزیر و معاونانش در کنار محسن مهرعلیزاده و معاونانش در فدراسیون جهانی زورخانه ای نشستند.

بعد از تعیین تکلیف برای فدراسیون زورخانه ای و پایان دادن به جنگ های همیشگی میان فدراسیون جهانی و تشکیلات فدراسیون ایران، محمد عباسی و معاونانش که در کنار مهرعلیزاده نشسته بودند، از او در این باره پرسیدند که چطور دادکان این قدر همیشه از شما تعریف می کند؟ مسئولان وزارتی خیلی غیر رسمی از مهرعلیزاده و دوستانش می خواهند تا از دادکان بپرسند آیا در صورت ایجاد تغییر در فدراسیون فوتبال، حاضر به همکاری هست یا نه.

اگرچه به نظر نمی رسد محمد دادکان گزینه وزارت ورزش برای رسیدن به فدراسیون فوتبال باشد اما پرسیدن از تیم مهرعلیزاده در این باره اتفاقی جالب است. این روزها بحثرفتن علی کفاشیان داغتر از همیشه پیگیری می شود و خود او تصمیم به رفتن دارد ولی در صورت رفتن رئیس هم بی شک این اجازه در اختیار وزارت ورزش قرار نمی گیرد تا برای فدراسیون سرپرست انتخاب کند چون قانون صراحت دارد پس از کفاشیان نایب رئیس اول او یعنی هادی آیت اللهی می تواند هدایت فدراسیون را در دست بگیرد.