گل‌محمدی: نمی‌خواهم اختیاراتم را با کسی تقسیم کنم

به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، یحیی گل‌محمدی پس از قبول پست سرمربیگری موقت پرسپولیس اظهار داشت: شب گذشته با رویانیان پس از اتفاقات اخیر مفصل صحبت کردم و به سردار گفتم اگر قرار شد سرمربی تیم بمانم، برای همه کارها اختیار تام می‌خواهم.

وی افزود: به رویانیان گفتم اگر به توافق برسیم، می‌خواهم دستیارانم، ‌بازیکنانم و همه اعضای تیم را خودم انتخاب کنم. دوست دارم هر فردی که می‌آید و می‌رود و هر تمرینی که انجام می‌شود با اختیار تام بدون کم و کاستی زیر نظر من باشد. چون این حق یک سرمربی است و حالا باید ببینم چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی خاطرنشان کرد: البته رسما از تمامی اعضای کمیته فنی که من را قابل دانستند و به عنوان سرمربی انتخاب کردند، تشکر می‌کنم و دست آنها را می‌بوسم. احترام زیادی برای این عزیزان قائلم و از صمیم قلب آرزو دارم همیشه موفق و پیروز باشند.

گلمحمدی در پایان در پاسخ به سؤالی که آیا با این وضعیت بالاخره شما سرمربی پرسپولیس هستی یا خیر، گفت: کمک به پرسپولیس یک افتخار است اما باز هم تکرار میکنم من با اختیار تام میخواهم به پرسپولیس بیایم و به هیچ عنوان دوست ندارم اختیاراتم را با کسی دیگری قسمت کنم. این حرف من است انشاءالله بقیهاش تا بعد.