به دنبال گرفتن میزبانی‌های مهم آسیا و جهان هستیم

به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون درباره حضور در جلسات کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: تقریبا صد سال است که از عمر تشکیل فدراسیون فوتبال در ایران می‌گذرد و باید بگویم بهترین برنامه‌های هدفدار در چند سال گذشته اتفاق افتاده و در حال پیش رفتن است و تا به سطح بالایی که مد نظر ماست برسد.

وی ادامه داد: با توجه به امکانات و بخش‌هایی که در اختیار داریم و همچنین نیروی انسانی که در فدراسیون حضور دارد تلاش ما در جهت ارتقای فوتبال ایران بوده و معتقدیم که در همه زمینه‌های و با وجود همه تلاش‌ها بسیاری از کارها هنوز باقی مانده است.

محمدنبی گفت: فوتبال در حالت گذار قرار گرفته و ما از این گذار عبور کنیم و برنامههایی برای آینده طراحی کنیم تا بتوانیم با گرفتن میزبانی رقابتهای مهم آسیا و جهانی و همچنین بالا بردن سطح استانداردها در بخشهای مختلف به خصوص بخش آموزشی حضور در رقابتهای بین المللی در ردههای مختلف سنی سطح فوتبال را بالا ببریم و همچنین رنکینگ تیمهای مختلف بهبود پیدا کند و همانطور که رنکینگ فوتسال ایران بسیار خوب است دیگر تیمهایمان هم بتوانند از رنکینگ خوبی برخوردار شود. البته تیم ملی فوتبال ساحلی سال گذشته قهرمان بازیهای آسیایی شد و تیم ملی نوجوانان هم به بازیهای جام جهانی صعود کرد و این دو تیم از تیمهای خوب و پر امید فدراسیون هستند.