به گزارش افکارنیوزبه نقل از مهر، خداداد افشاریان در مورد احضارش به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن بیان مطلب فوق گفت: طی روزهای گذشته نمابری از هیات فوتبال استان کهکیلویه و بویراحمد به دست من رسید که برای ادای برخی توضیحات باید ساعت ۱۵ روز دوشنبه هفته آینده در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شرکت کنم.

وی با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد حسین عسگری به خاطر کارهای خوب خود از من شکایت کرده ‌است، افزود: برای چه مرا به این کمیته دعوت کرده‌اند؟ متاسفانه من را بی‌دلیل و بدون حساب و کتاب محروم کردند و وقتی در جامعه داوری نباشید و نظارتی هم انجام ندهید، یعنی شما را در خانه حبس کرده‌اند.

پیشکسوت داوری کشورمان در مورد اینکه آیا در نشست کمیته انضباطی شرکت خواهد کرد، اظهار داشت: شک نکنید می‌روم اما به یک شرط. شرطم هم این است که آقای حسین عسگری هم در نشست حضور داشته باشند زیرا ناگفته‌های زیادی دارم که باید در حضور این فرد مطرح کنم.

وی همچنین تاکید کرد: امروز جامعه داوری منتظر یک جرقه است همانند فردی که دوستش محکم پشت او زد و گفت در کوله‌ات چه داری که او هم گفت اگر یک بار دیگر به پشتم ضربه بزنی هیچ، زیرا در کوله‌ام شیشه است.

افشاریان با تاکید بر اینکه در این مدت با آرامش کارش را پیش برده است، در پایان گفت: متاسفانه امروز بی عدالتترین کمیته فدراسیون، کمیته داوران است و امیدوارم در آینده وضعیت داوری کشور بهتر شود و دیگر شاهد این تنشها نباشیم.