به گزارش افکارنیوزبه نقل از گل، زمان آغاز بازار نقل و انتقالات ژانویه به سرعت در حال نزدیک شدن است و هر روز به شایعات در مورد انتقالات احتمالی بازیکنان از یک تیم، به تیمی دیگر افزوده می شود. هر چقدر که به زمان شروع بازار انتقالات نزدیک می شویم شایعات رنگ و بوی جدی تری به خود می گیرد.

شما ممکن است خبرهایی را بخوانید که باور اینکه این انتقالات ممکن است تا ۱۰ سال دیگر رخ بدهد نیز برایتان سخت باشد ولی این احتمال وجود دارد که بیشتر این انتقالات در ژانویه صورت پذیرد.

در ادامه به شایعات مبنی بر آینده ۵۰ نفر از بزرگترین بازیکنان فوتبال خواهیم پرداخت؛ می خواهیم ببینیم که چه کسانی در ماه ژانویه تیم خود را ترک خواهند کرد و مقصد احتمالی و آتی کجاست. هر روز برای شما در مورد آینده مبهم دو بازیکن شاغل در لیگ های مطرح اروپایی خواهیم نوشت. با ما باشید و شایعات مربوط به بازار نقل و انتقالات زمستانی:


۲۳ - ویلیان – شاختار دونتسک

بال راست و ستاره این روزهای شاختار، مشتریان انگلیسی زیادی پیدا کرده و احتمال حضور این بازیکن ۲۴ ساله برزیلی در سطح اول فوتبال اروپا بسیار زیاد است.

از تاتنهام به عنوان جدی ترین مشتری این بازیکن جوان برزیلی نام برده می شود؛ سران وایت هارت لین حاضرند تا مبلغ ۳۰ میلیون پوند برای به خدمت گرفتن این بازیکن هزینه کنند. مدیر برنامه های این بازیکن می گوید: تیم های آرسنال، چلسی، منچستر یونایتد و اینتر تیم های بزرگی هستند، اما در این بین تاتنهام یک استثناست و هدف اصلی ویلیان خواهد بود. با این صحبت ها و مبلغی که سران تاتنهام حاضرندتا برای خرید او بپردازند، باید احتمال حضور ویلیان در شاختار را احتمالی قریب به یقین بدانیم.


۲۴ - رادامل فالکائو – اتلتیکو مادرید

شاید بتوان فالکائو را پرآوازه ترین و بزرگترین بازیکن حاضر در بازار نقل و انتقالات زمستانی دانست؛ چرا که تیم های زیادی حاضر هستند با پرداخت مبلغ هنگفتی به سران اتلتیکو مادرید رضایت این باشگاه را برای جدایی ستاره کلمبیایی از ورزشگاه بیسنته کالدرون جلب کنند.

چلسی جدی ترین گزینه برای انتقال این بازیکن به باشگاه محسوب می شود تا بدین ترتیب او را به عنوان زوج فرناندو تورس در استمفورد بریج روانه میدان کنند. منچستر سیتی، پاری سن ژرمن و رئال مادرید از تیم های بزرگی هستند که امیدوارند بتوانند این بازیکن را در زمستان بخ خدمت بگیرند، اما با توجه به علاقه زیاد چلسی و پیشنهاد خوبی که این باشگاه داده ،این طوربه نظر می رسد که سران آبی های لندن، می توانند سران اتلتیکو را راضی به فروش ستاره خود کند.