به گزارش افکارنیوزبه نقل از گل، زمان آغاز بازار نقل و انتقالات ژانویه به سرعت در حال نزدیک شدن است و هر روز به شایعات در مورد انتقالات احتمالی بازیکنان از یک تیم، به تیمی دیگر افزوده می شود. هر چقدر که به زمان شروع بازار انتقالات نزدیک می شویم شایعات رنگ و بوی جدی تری به خود می گیرد.

شما ممکن است خبرهایی را بخوانید که باور اینکه این انتقالات ممکن است تا ۱۰ سال دیگر رخ بدهد نیز برایتان سخت باشد ولی این احتمال وجود دارد که بیشتر این انتقالات در ژانویه صورت پذیرد.

در ادامه به شایعات مبنی بر آینده ۵۰ نفر از بزرگترین بازیکنان فوتبال خواهیم پرداخت؛ می خواهیم ببینیم که چه کسانی در ماه ژانویه تیم خود را ترک خواهند کرد و مقصد احتمالی و آتی کجاست. هر روز برای شما در مورد آینده مبهم دو بازیکن شاغل در لیگ های مطرح اروپایی خواهیم نوشت. با ما باشید و شایعات مربوط به بازار نقل و انتقالات زمستانی:

۲۵ - آندره شورله - بایر لورکوزن

آندره شورله ازجمله بازیکنانی بود که چلسی در تابستان در به خدمت گرفتنش ناکام ماند؛ اما این ستاره باتجربه همچنان در کانون توجه سران تعدادی از تیم هست.

شورله در این فصل به همراه لورکوزن عملکرد خوبی داشته. آنها تا به اینجای فصل توانسته اند در رتبه های بالای لیگ آلمان قرار بگیرند. همچنین حضور این بازیکن در ترکیب تیم ملی آلمان، به قیمت او افزوده.

سه تیم انگلیسی آرسنال، لیورپول و اورتون به شدت علاقمند به جذب مهاجم ۲۲ ساله آلمانی بایر لورکوزن هستند تا بتوانند به جمع بازیکنان خود اضافه کنند. در این بین آرسنال که همیشه سعی بر این داشته تا بتواند بازیکنان جوان را به خدمت بگیرد و با توجه به مشکل گلزنی توپچی ها در این فصل، تلاش بیشتری برای جذب شورله خواهد کرد و احتمال حضور او در جمع توپچی های لندنی بیشتر از دو تیم دیگر خواهد بود. اما نباید فراموش کرد که لورکوزن به سادگی حاضر به فروش مهاجم خود نخواهد شد.

۲۶ - ایسکو – مالاگا

مالاگا بعد از فروش سانتی کاسورلا به آرسنال، جای خالی این بازیکن را احساس نکرد، زیرااز پدیده ای به نام ایسکو پرده برداری کرد.

ستاره ۲۰ ساله مالاگا عملکرد درخشانی در این باشگاه داشته و حالا چشم باشگاه های زیادی به سمت اوست. از این بازیکن به عنوان فابرگاس جدید نامبرده می شود و تیم های بزرگی همچون منچستر سیتی، چلسی و منچستر یونایتد تا کنون علاقه خود را به جذب این بازیکن نشان داده اند. باید دید آیا سران مالاگا برای جبران بدهی های خود حاضر می شوند تا یکی دیگر از بازیکنان خوب را به تیم دیگری واگذار کند یا خیر.