به اندازه یک فوتبالیست به ما توجه کنید

به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، ایرج اسفندیاری فر اظهار کرد: بنا و سایر مربیان ملی کشتی فرنگی برای خود چیزی نمی‌خواهند و تنها خواستار امکانات لازم برای انجام کار در کشتی فرنگی هستند. مسئولان اگر نتیجه‌ گیری مستمر و حفظ قهرمانی‌ها را می‌خواهند باید امکانات و ابزار لازم را در اختیار کادر فنی قرار دهند چون بدون امکانات نمی‌توان کاری انجام داد.

وی افزود: آقای خطیب قول داده‌اند که مشکلات را تا امروز(یکشنبه) برطرف کنند که البته با این وضعیت فدراسیون من خطیب را هم مقصر نمی‌دانم چون او هم مشکلات زیادی دارد و این کار به عنایت ویژه مسئولان ورزش و حتی آقای رییس جمهور نیاز دارد.

اسفندیاری فر ادامه داد: توقع داریم دست کم نه به اندازه یک تیم باشگاهی فوتبال، بلکه فقط به اندازه یک بازیکن فوتبال به کشتی فرنگی توجه شود تا دست کم در اردوها مشکل تغذیه و امکانات اولیه وجود نداشته باشد.

وی درباره بلاتکلیفی فدراسیون کشتی، گفت: اگر مسئولان ورزش آقای خطیب را می‌خواهند پس باید ابزار لازم را در اختیار او قرار دهند و اگر هم نمی‌خواهند زودتر تکلیف فدراسیون کشتی را مشخص کنند تا کشتی از این وضعیت سردرگم بیرون بیاید.

اسفندیاری فر در ادامه تصریح کرد: دو ماه دیگر جام جهانی تهران و سال آینده بازی‌های آسیایی را در پیش‌ داریم و با این وضعیت نمی‌توان توقع زیادی داشت. متاسفانه وقتی زمان مسابقات می‌رسد همه کشتی را میدان دار می دانند و از آن توقع دارند، اما موقع دادن امکانات و ابزار کسی به یاد کشتی به خصوص کشتی فرنگی که بهترین نتیجه‌ تاریخ المپیک ایران را رقم زده نیست.

وی افزود: حدود چهار ماه مطالبات مربیان و چند ماه حقوق و مزایای کشتی‌گیران جوان و نوجوان را نداده‌اند که البته ما اصلا به خاطر خودمان صحبت نمی‌کنیم و تنها برای کشتی فرنگی فریاد می‌زنیم چون فدراسیون حتی بودجه پرداخت حقوق کارمندان خود را ندارد و مطمئنا اگر بودجه داشت پرداخت می‌کرد و این مساله را مسئولان بالاتر ورزش و کشور باید حل کنند.

سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان ایران در پایان تاکید کرد: از مسئولان ورزش میخواهیم که صدای کشتی فرنگی را بشنوند و مطالبات حداقلی فرنگی کاران را برطرف کنند تا بتوانیم قهرمانی جهان و مدالهای سالهای اخیر را تکرار کنیم.