به گزارش افکارنیوزبه نقل از گل، زمان آغاز بازار نقل و انتقالات ژانویه به سرعت در حال نزدیک شدن است و هر روز به شایعات در مورد انتقالات احتمالی بازیکنان از یک تیم، به تیمی دیگر افزوده می شود. هر چقدر که به زمان شروع بازار انتقالات نزدیک می شویم شایعات رنگ و بوی جدی تری به خود می گیرد.
از دست ندهید

شما ممکن است خبرهایی را بخوانید که باور اینکه این انتقالات ممکن است تا ۱۰ سال دیگر رخ بدهد نیز برایتان سخت باشد ولی این احتمال وجود دارد که بیشتر این انتقالات در ژانویه صورت پذیرد.

در ادامه به شایعات مبنی بر آینده ۵۰ نفر از بزرگترین بازیکنان فوتبال خواهیم پرداخت؛ می خواهیم ببینیم که چه کسانی در ماه ژانویه تیم خود را ترک خواهند کرد و مقصد احتمالی و آتی کجاست. هر روز برای شما در مورد آینده مبهم دو بازیکن شاغل در لیگ های مطرح اروپایی خواهیم نوشت. با ما باشید و شایعات مربوط به بازار نقل و انتقالات زمستانی:

۳۱ - لوکاس دیگن - لیل


لوکاس یکی دیگر از مدافعین لیل است که احتمال خروجش ازاین باشگاه فرانسوی زیاد است. مدافع چپ ۱۹ ساله لیل که به سرعت مبدل به یکی از بازیکنان شاخص در لیگ فرانسه شده و در بیشتر رده های سنی برای فرانسه بازی کرده، به دنبال شهرت و کسب موفقیت های بیشتر به همراه تیم های بزرگتر است.

این بازیکن که به تازگی به تیم جوانان فرانسه نیز دعوت شده، دو مشتری خوب دارد که می تواند جانشین مدافعین چپ و مسن این دو باشگاه شود. منچستر یونایتد به دنبال جانشین مناسبی برای کاپیتان تیم خود، پاتریس اورا است و چلسی که احتمالاً اشلی کول را به تیم دیگری واگذار خواهد کرد، به دنبال جذب این مدافع جوان و خوش آتیه لیل خواهد بود.


۳۲ - آلان دژاگئوف – زسکامسکو


کمتر کسی ممکن است عملکرد درخشان این بازیکن در تیم ملی روسیه در رقابت های یورو را به یاد نداشته باشد. همین درخشش باعثشده که تیم های بزرگی در بازار نقل و انتقالات تابستانی به دنبال جذب این بازیکن بیفتند؛ هرچند که دراین مسیر ناکام ماندند؛ اما آنها حالا در ژانویه باز هم این فرصت را دارند که برای جذب او اقدام کنند تا بتوانند هافبک ۲۲ ساله زسکا را به خدمت بگیرند.

دو تیم انگلیسی آرسنال و تاتنهام که به شدت به دنبال جذب يك هافبک جوان و آینده دار هستند قصد خرید او را دارند. اما نباید فراموش کرد که قیمت بالای این بازیکن ممکن است علاقه این دو باشگاه را برای خرید کم کند.