به گزارش افکارنیوزبه نقل از گل، در یک موقعیت در درون محوطه جریمه کریم انصاری فرد با پشچنکو تک به تک شد دروازه بان ملوان توپ را دفع کند اما توپ برگشتی به هادی نوروزی شد و او با ضربه سر توپ را وارد دروازه کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی آغاز شد. این در حالی بود که حدود ۱۰ هزار تماشاگر سرخ‌پوش برای دیدن این بازی به ورزشگاه آمده بودند و بر تعداد تماشاگران لحظه به لحظه افزوده می‌شد. تماشاگران حاضر در ورزشگاه از لحظه شروع بازی به طور مداوم بازیکنان تیم‌شان را تشویق می‌کردند.

نکته جالب دیگر این بازی اولین حضور امیر عابدزاده فرزند احمدرضا عابدزاده بر روی نیمکت پرسپولیس است تا در صورتی که لازم باشد در بازی حضور پیدا کند.

یحیی گل محمدی سرمربی موقت پرسپولیس در کنار زمین به صورت ایستاده بازی را تماشا می‌کرد و کریم باقری و ادموند بزیک دستیاران گل‌محمدی از روی سکوها و در جایگاه ویژه بازی را تماشا می‌کردند.

ترکیب پرسپولیس در این بازی به این شرح است:

نیلسون کریا(درون دروازه)، سید جلال حسینی، محسن بنگر، امیرحسین فشنگچی، حسین ماهینی، رضا حقیقی، محمد نوری، هادی نوروزی، مهرداد پولادی، علی کریمی.

در ترکیب ملوان نیز این بازیکنان به میدان رفتند:

سرگئی پاشنکو، بابک پورغلامی، احمد آهی، سعید سالارزاده، جواد شیرزاد، مازیار زارع، پژمان نوری، سعید یوسف‌زاده، مرتضی نزهتی، مهرداد اولادی و سید جلال رافخایی.

قضاوت این دیدار نیز بر عهده محسن ترکی است.

شرح بازی:
نفس گیر ترین و فرسایشی ترین مسابقه دور نخست جام حذفی در حالی سوت آغازش در تهران به صدا در آمد که جنجالهای آن از مدتها پیش شروع شده بود. این بازی به خودی خود پتانسیل همه نوع انگیزه برای خاص بودن را درون خود یدک می کشید. از مصاحبه های آتشین مازیار زارع و احمدزاده و چند بازیکن دیگر ملوان بر علیه حریف گرفته و واکنش هواداران پرسپولیس و برخی از بازیکنان پرسپولیس به این اتفاقات بگیرید تا بازی علی کریمی پس از مدتها در برابر هوادارانش و البته نخستین روز سرمربی گری یحیی بر روی نیمکتی که هنوز یک سرمربی قانونی دیگر را هم یدک می کشید!

مسابقه همانطور که انتظارش می رفت با دنیایی از حاشیه شروع شد. صدای به شدت روتوش شده فضای داخل ورزشگاه که توسط تلویزیونی ها انجام شده بود خود سندی است بر این گواه. کافی بود تا مازیار زارع پا به توپ شود و آنوقت سوت کر کننده و ابراز لطف هواداران پرسپولیس را شاهد باشیم. اما بر خلاف سکوها داخل زمین ظاهرا پرسپولیسی ها فارغ از حاشیه آمده بودند تا خود را به حریف تثبیت کنند. تنها دو دقیقه انتظار برای پرسپولیس ها کافی بود تا بتنوانند خود را به حریف دیکته کنند و هادی نوروزی پیام آور شادی برای قرمزهای پایتخت. پس از گل چند دقیقه خشونت حاکم بازی بود. و دست آوردش رد و بدل شدن دو کارت زرد بود. یک خطای مشکوک پنالتی هم داخل شش قدم پرسپولیس برای دست آویز قرار دادن داور از سوی بندری ها هم سوژه ی قابل قبولی فراهم کرد. پس از این اما دوباره پرسپولیس بازی را به دست گرفت و این برتری برای کریم انصاری فرد فرصت طلب کافی بود تا زننده گل دوم تیمش شود. البته رد پای او در گل اول پرسپولیس هم کاملا دیده می شد. پس از این گل بازی بیشتر درگیری فیزیکی بود و جنگ تن به تن. انگار هر دو تیم هم بدشان نمی آمد تا به رختکن بروند و طرحی نو در اندازند.

نیمه دوم:

این نیمه هم برای پسران سرخ پوش تهران توفانی آغاز شد. آنها در همان ثانیه های اول نیمه هم می توانستند گل سوم را وارد دروازه ملوانی ها کنند که نیلسون در معدود واکنش های مثبتش مانع آن شد، هرچند که آنها برای رسیدن به این نیل تنها پنج دقیقه انتظار کشیدند و باز هم توسط هادی نوروزی درست مانند نیمه اول به گل دست یافتند. و البته باز هم داستان نیمه اول تکرار شد و ملوانان بر روی یک خطایی که روی نزهتی شده بود اعتقاد به پنالتی داشتند.

شرح گلها:


پرسپولیس ۱-۰ ملوان: در یک موقعیت در درون محوطه جریمه کریم انصاری فرد با پشچنکو تک به تک شد و دروازه بان ملوان توانست توپ را دفع کند اما توپ برگشتی نسیب هادی نوروزی شد و او با ضربه سر توپ را وارد دروازه کرد

ملوان ۰-۲ پرسپولیس۲-۰ ملوان: با توپی که برای بازیکنان پرسپولیس به صورت زمینی در محوطه جریمه ملوان ارسال شد با اشتباه دفاع ملوان کریم انصاری فرد در محوطه جریمه صاحب توپ شد و آن را با یک ضربه وارد دروازه ملوان کرد

پرسپولیس ۳-۰ ملوان: فرار در عمق محمد نوری داخل محوطه جریمه ملوان با خروج دروازه بان ملوان باز هم به طور ناقص دفع شد و توپ ریباند شده را هادی نوروزی با تسلط مثال زدنی و یک شوت دقیق به گل دوم خود و سوم تیمش تیدیل کرد.