به گزارش افکارنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، در روز گذشته از آرا صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون بسیار جالب وقابل تامل بود به طور که همگان از شنیدن این خبر شوکه شدند آنهم رای مربوط به دیدار کاله آمل وشهرداری ارومیه بود.

به کلامی ساده باید گفت: وقتی میزبان نتواند به خوبی رسم میهمان نوازی را به جای آورد و با پرتاب اشیاء به ظاهر ساده و سبک از میهمانان پذیرا کند.
واقعا چه کسی مقصر است؟ آیا میهمانان باید در سالن شهر غریب برای خود امنیت را هم فراهم می کردند؟

رای کمیته انضباطی با نگاهی کاملا حسابگرانه صادر شده است و در آن هیچ گونه نیت و قصد افراد مورد نظر قرار نگرفته بود آیا آنها تضمین می کردند اگر میهمانان به بازی خود ادامه می دادند در آن سالن جان سالم به در می بردند آیا والیبالی ها فقط برای ختم به خیر کردن کار و اینکه آملی ها درس عبرتی شوند برای کسانی که می خواهند در آینده با حاشیه سازان از طریق عدم حضور در سالن بازی مبارزه کنند؟

نمی دانیم کمیته انضباطی فدراسیون والیبال که اعضای آن را افرادی نخبه تشکیل می دهند بر چه اساسی این رای را صادر کردند اما آنها آیا در صدور این آرا جان ملی پوشان و نخبگان والیبال کشور را در نظر گرفتند.

بهتر نبود والیبالی ها بازی کاله آمل و شهرداری ارومیه را به طور مجدد در شهری بی طرف و بدون تماشاچی برگزار می کردند یا آنها نمی خواهند حتی یک روز هم اضافه بر سازمان برای والیبال تلاش کنند شاید فقط در پی به پایان رساندن تقویم اجرایی سال جاری هستند؟