رضایت سرمربی شیاطین سرخ از بازیکنانش

به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، منچستریونایتد در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس در یک بازی سخت با نتیجه دو بر صفر از سد تیم آماده وستبرومویچ گذشت و به صدرنشینی خود ادامه داد.

سر آلکس فرگوسن، سرمربی یونایتدها از این که تیمش توانست سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آورد، ابراز خوشحالی کرد. او پس از پایان بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی باشگاه منچستریونایتد عنوان کرد: " زمین ورزشگاه یکی از دلایل نمایش بد ما در این دیدار بود. هوای بارانی منچستر سرعت بازی را گرفته بود و پاس‌های ما به خوبی به مقصد نمی‌رسید. در نیمه اول نمایش خوبی داشتیم و در بیشتر اوقات بر بازی مسلط بودیم. با این حال باید اعتراف کنم که وست‌بروم‌ویچ در نیمه دوم بهتر کار کرد و با ارسال توپ‌های عرضی دروازه‌ ما را تهدید کرد. بازیکنان وست‌بروم‌ویچ در خط دفاعی نمایش بسیار خوبی داشتند. آنها انگیزه زیادی برای پیروزی در این دیدار را داشته و تمام تلاش خود را به کار بردند. "

او افزود: " در نیمه دوم بازیکنان حریف بیشتر توپ را در اختیار داشتند به همین علت فان‌پرسی و اسکولز را به میدان فرستادم. با آمدن این دو بازیکن روند حرکتی ما بهتر شد. فان‌پرسی در این دیدار هم نمایش خوبی داشت و گل دوم را به ثمر رساند. با توجه به شرایط بد زمین نتیجه‌ خوبی کسب کردیم. در طول چهار روز دو بار به میدان رفتیم و این اصلا آسان نیست. "

در دیدار دیشب شیاطین‌سرخ شین‌جی کاگاوا بعد از دو ماه دوری از فوتبال بار دیگر در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت اما در نیمه دوم جای خود را به روبین فان‌پرسی داد.

فرگوسن از عملکرد هافبک ژاپنی خود ابراز رضایت کرد و گفت: " کاگاوا در نیمه اول بازی خوبی را به نمایش گذاشت. طبیعی است که بعد از دو ماه غیبت نتواند بازی همیشگی خود را نشان دهد. به همین دلیل فان‌پرسی را به جای او به زمین فرستادم. از بازگشت کاگاوا خوشحالم. او نقش خود را به خوبی ایفا کرد و با نهایت تلاش ظاهر شد. فان‌پرسی هم خوب ظاهر شد. او با رفتن به زمین، بازی را به نفع ما تغییر داد. هر بار که توپ به فان‌پرسی می‌رسد به خوبی آن را حفظ می‌کند و بهترین تصمیم را می‌گیرد. روبن بازیکن بسیار خوبی است. "

سرمربی شیاطین سرخ درباره این سوال که آیا تیمش در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی بازیکن جدیدی را جذب خواهد کرد، گفت: " اگر حرف رسانه‌ها درست باشد بزرگ‌ترین تیم حال حاضر فوتبال جهان هستیم. البته با ورشکستگی. شما را مطمئن کنم که هیچ ستاره بزرگی را جذب نخواهیم کرد. البته باید این را هم بگویم که در فوتبال نمی‌توان با قاطعیت چیزی را پیش‌بینی کرد. از بازیکنانی که در اختیار داریم، راضی هستم و دلیلی برای جذب بازیکن جدید نمی بینم. "

در جدول رده‌بندی منچستریونایتد با ۴۹ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های منچسترسیتی و تاتنهام به ترتیب با ۴۲ و ۳۶ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند. چلسی هم با ۳۵ امتیاز و دو بازی کمتر در رده چهارم ایستاده است.

هفته بیستویکم لیگ جزیره سهشنبه با انجام شش دیدار آغاز خواهد شد که در حساسترین بازی ویگان در زمین خود پذیرای منچستریونایتد خواهد بود.