آیا رنگرز می تواند بنا را برگرداند؟

به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا،حسن رنگرز درباره آخرین اخبار از بازگشت محمد بنا به تیم ملی کشتی فرنگی، یادآور شد: بعد از المپیک بنا با مسئولیت جدید در قالب مدیر فنی تیمهای ملی کارش را آغاز کرد و مسئولیت سنگین تری را پذیرفت. سه اردوی تدارکاتی برگزار شد و تیم به قزاقستان رفت. ما مشکل خاصی نداریم و داریم مقدمات بازگشت بنا را در این هفته فراهم میکنیم. لیگ کشتی فرنگی هم با وقفه چهار ساله دوباره در حال تشکیل است. همه چیز فراهم است و فقط خلاء حضور بنا احساس میشود که فدراسیون در پی بازگرداندن او در هفتههای پیش روست.

رنگرز در واکنش به این اظهارنظر که بنا با شخص شما مشکل دارد و تا وقتی که شما در کشتی باشید، تمایلی به بازگشت ندارد؟ خاطرنشان کرد: بنا مربی من بوده و در زمین کشتی با هیچ کس مشکلی ندارد. دغدغه‌ او امکانات و ابزار برای کشتی فرنگی است. در فضای موجود همه عوامل فدراسیون، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک می‌خواهند که او به کشتی فرنگی برگردد. هیچ اختلافی درون مجموعه ما وجود ندارد و او اختیار تام دارد. می‌خواهیم از بهترین مربی جهان استفاده کنیم. این حرف‌ها ساخته و پرداخته و تفسیر دوستان رسانه ای است که از این اختلاف می‌گویند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا صحت دارد بنا حقوق ۱۲ میلیون تومانی و دو دستگاه خودرو از وزارت ورزش و جوانان گرفته است؟ به ایسنا گفت: خیر، طبق آیین‌نامه پرداخت جوایز مربیان و ورزشکاران به او پاداش دادند. بنا مربی است که بر مبنای تعصب و عشق به کشور با حداقل‌ها کار می‌کند. وزارتخانه یکسری امکانات را برای همه از جمله بنا در نظر گرفته است. آنچه که مشخص است این که او با حقوق حداقلی ماهیانه کار می‌کند که من می‌خواهم آن مبلغ را نگویم. دغدغه‌ بنا حقوق شخصی نیست، او به دنبال مطالبات کشتی فرنگی است و ما هم به عنوان مجری پیگیر هستیم که امکانات در اختیارش قرار بگیرد.

رنگرز در پاسخ به این پرسش که آیا حاشیه سازان فینال لیگ برتر کشتی به کمیته‌ انضباطی می‌روند؟ اظهار کرد: قطعا ما بر مبنای چارچوب‌های قانونی عمل می‌کنیم، اما سوای حواشی فینال، مسابقات لیگ اتفاق بسیار خوبی بود و کمی متفاوت از سال گذشته برگزار شد. حاشیه هم همیشه وجود داشته است.

وی درباره نشست مسئولان فدراسیون کشتی با وزیر ورزش و مدیران کمیته ملی المپیک، تصریح کرد: ما از حمایت های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک سپاسگزاریم. وقتی کشتی ۵۰ درصد مدالهای المپیک و ۷۰ درصد طلاها را میگیرد، بنابراین طبیعی است که حاشیه داشته باشد. این حواشی سالها در کنار کشتی بوده و آنچه که مهم است این که برنامههای اولویت دار فدراسیون روی زمین نمانده است. بودجه ما بخشی توسط وزارت ورزش و جوانان و بخشی از بیرون تامین میشود. نیاز نیست که درباره حاشیهها حرف بزنیم. آنچه که اهمیت دارد این است که برنامههای فدراسیون در حال انجام شدن است