رنگرز: اختلاف بنا با من ساخته و پرداخته ی رسانه هاست

سرویس ورزشی افکار نیوز -حسن رنگرز نایب رییس فدراسیون كشتی در گفتگو با رادیو جوان در برنامه ی تیتر داغ درباره آخرین اخبار از بازگشت محمد بنا به تیم ملی کشتی فرنگی، عنوان کرد : بعد از المپیک بنا با مسئولیت جدید در قالب مدیر فنی تیمهای ملی کارش را آغاز کرد و مسئولیت سنگین تری را پذیرفت.

وی ادامه داد: سه اردوی تدارکاتی برگزار شد و تیم به قزاقستان رفت. ما مشکل خاصی نداریم و داریم مقدمات بازگشت بنا را در این هفته‌ فراهم می‌کنیم. لیگ کشتی فرنگی هم با وقفه چهار ساله دوباره در حال تشکیل است. همه چیز فراهم است و فقط خلاء حضور بنا احساس می‌شود که فدراسیون در پی بازگرداندن او در هفته‌های پیش روست.

رنگرز در پاسخ به این سوال که شایعه ی مطرح است که بنا با شخص شما مشکل دارد و بیان کرد تا وقتی که شما در کشتی باشید، تمایلی به بازگشت ندارد؟ ضمن تکذیب گفت: بنا مربی من بوده و حق استادی بر من دارد این حرف‌ها ساخته و پرداخته و تفسیر دوستان رسانه ای است که اگر صحت هم داشت من نوکری کشتی را می کنم و با افتخار می رفتم.

وی تاکید کرد: در فضای موجود همه عوامل فدراسیون، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک می‌خواهند که او به کشتی فرنگی برگردد. هیچ اختلافی درون مجموعه ما وجود ندارد و او اختیار تام دارد.

وی با اشاره به نشست مسئولان فدراسیون کشتی با وزیر ورزش عنوان کرد: وزارت ورزش و جوانان با قبول کل هزینه های جام جهانی و موضاعت مرتبط با آن حمایت کامل از ما را پذیرفته است و عنایت خاصی به کشتی دارند.

وی باشاره به این موضوع که بنا به دنبال منافع شخصی خودش نیست ادامه داد:. بنا مربی است که بر مبنای تعصب و عشق به کشور با حداقل‌ها کار می‌کند. دغدغه‌ بنا حقوق شخصی نیست، او به دنبال مطالبات کشتی فرنگی است و ما هم به عنوان مجری پیگیر هستیم که امکانات در اختیارش قرار بگیرد.