جنجالی دیگر از فوتبالیستِ هندبالیست!

به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، لوئیس سوارس پس از بازی روز گذشته برابر منسفیلد با دست توپ را وارد دروازه حریف کرد تا لیورپول این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد. هر چند پس از بازی راجرز سرمربی لیورپول به حمایت از بازیکن تیمش پرداخت و گفت: خطای هند او عمدی نبوده است، بلکه غریزی بوده است، اما هنوز بحث های زیادی بر سر سالم بودن این گل در روزنامه های انگلیسی وجود دارد.

البته همیشه این بحثغریزی یا عمدی بودن خطای هند در فوتبال باعثجنجال‌های فراوان شده است. سرمربی تیم حریف، بازیکنان و هواداران پس از این دیدار به شدت به تصمیم داوراعتراض کردند، اما سوارس پس از این گل به آرامی رو به هواداران حریف مچ دست خود را بوس کرد تا باعثتحریک بیشترهواداران شود.

سوارس

پس از این دیدار بسیاری در محافل ورزشی انگلیس معتقد بودند سوارس بهتر بود با داور حرف می‌زد تا این خطا گرفته شود. چند سال قبل زمانی که در بازی لیورپول و آرسنال در هایبوری برروی روی فاولر به اشتباه خطا شد او به سمت داور رفت و گفت خطا نگیرد، اما داور نظرش را تغییر نداد. هر چند در بوندسلیگا شاهد بودیم که داور تصمیم خود در اعلام خطای پنالتی را با صحبت بازیکن خطا شونده تغییر داده است.

یک بار نیز میرسلاو کلوزه، سال گذشته زمانی که در لاتزیو بود با دست گل زد به داور گفت این گل را قبول نکند و داور هم نظر خود را تغییر دا