آقای خاص از کاسیاس تمجید می کند

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، ژوزه مورینیو هنگام بررسی نتیجه تساوی بدون گل شاگردانش مقابل اوساسونا بسیار گرفته به نظر میرسید.

وی در خصوص اینکه در صورت پیروزی بارسلونا در دیدار امشب مقابل مالاگا فاصله دو تیم به ۱۸ امتیاز افزایش خواهد یافت، اظهار داشت: هرگز نخواهید شنید که نتیجه را به گردن بازیکنان مصدوم بیاندازم و این بار هم نمی‌خواهم بازیکنان محروم را مقصر بدانم.

سرمربی رئال ادامه داد: نمی‌‌خواهم وارد این بحثشوم که اختلاف ما با بارسا به ۱۸ امتیاز می‌رسد زیرا داستان بلندی است و ارزشی ندارد. اتفاقاتی در بازی‌های اول افتاد که نمی‌خواهم درباره آنها صحبت کنم؛ علاوه بر این وقتی اختلاف دو تیم زیاد می‌شود، یک تیم بدون هیچ فشاری بازی می‌کند و کار برای تیم مقابل بر عکس است. اما نمی‌خواهم در باره اتفاقاتی که در ۶-۷ بازی اول افتاد، صحبت کنم.

مورینیو در خصوص ایکر کاسیاس نیز خاطرنشان کرد: بازی کاسیاس مقابل سلتا را دوست داشتم. او کاری را کرد که یک دروازه‌بان در یک باشگاه بزرگ انجام می‌دهد؛ کسب امتیاز برای تیم و در این مورد پیروزی در یک بازی حذفی. وی در این بازی هم به ندرت دستش به توپ خورد.

وی اضافه کرد: از عملکرد تیم راضی بودم. فکر می‌‌کنم آلبیول و فابیو کوئنترائو بازی خوبی به نمایش گذاشتند زیرا مدت زیادی بود که بازی نکرده بودند.

آقای خاص درباره فرصتهای کم شاگردانش مقابل تیم قعر جدولی اوساسونا توضیح داد: به دلیل روش بازی اوساسونا میدانیم که حمله کردن در اینجا کار آسانی نیست. با این حال با وجود فرصتهای کمی که داشتیم به اندازه کافی برای گلزنی تلاش کردیم