مهدوی کیا: هنوز دربی را از دست ندادم!

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، مهدی مهدویکیا درخصوص انتخابش به عنوان محبوبترین بازیکن آسیا و دوم جهان اظهار داشت: از تک تک هموطنان ایرانیام تقدیر و تشکر ویژه ای میکنم که باز هم افتخار بزرگی در سال آخر فوتبالیام نصیبم کردند.

وی افزود: این اتفاق در کارنامه من قرار می‌گیرد و بسیار از این موضوع خوشحالم، این یک اتفاق بسیار بزرگ در زندگی ورزشی ‌ام بود که آن را مدیون ایرانی ها در داخل و خارج از کشور هستم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کردی محبوبترین بازیکن آسیا شوی گفت: افتخار بزرگی است بالاخره رأی را به من دادند و من هم هر چه دارم و ندارم از این مردم است که همیشه من را شرمنده خود کردند مخصوصاً پرسپولیسی ها که در قلب من جا دارند، از همه سپاسگزارم و امیدوارم لطف آنها را بتوانم جبران کنم.

مهدوی‌کیا درخصوص مصدومیتش نیز گفت: هنوز وضعیتم مشخص نیست، متأسفانه در تمرین روز جمعه مچ پایم پیچ خورد و راستش را بخواهید پای راستم ورم شدیدی کرد باید صبر کنم تا این ورم بخوابد و تکلیف نهائی‌ام مشخص شود.

وی دراین باره که دربی را از دست می‌دهی یا خیر گفت: هنوز به این موضوع فکر نکردم، امیدوارم مصدومیتم جدی نباشد و هنوز هیچ چیزی مشخص نیست، باید ببینم پزشکان در روزهای آینده چه نظری می‌دهند اما به شخصه دوست دارم دربی را که شاید آخرین دربی باشد که در آن حضور پیدا می‌کنم از دست ندهم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم هستم پرسپولیس در جام حذفی و لیگ برتر بتواند ناکامیهای نیم فصل اول را جبران کند و یک قهرمانی به هواداران هدیه کنیم، خوشبختانه وضعیت تیم هم خوب است و برای من موفقیت پرسپولیس از همه چیز مهمتر است