ولاسکو قراردادش را امضاء کرد

به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، خولیو ولاسکو، مربی سرشناس آرژانتینی - ایتالیایی والیبال، یکشنبه جلسهای را با رییس و دبیر فدراسیون والیبال و همچنین سرپرست تیم ملی بزرگسالان برگزار کرد که در پایان این جلسه و پس از انجام توافقات نهایی، "ولاسکو" قرارداد دو سالهاش را با فدراسیون والیبال ایران امضاء کرد و رسما سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران را بر عهده گرفت.

در این جلسه که در حدود چهار ساعت به طول انجامید، مقرر شد تا ولاسکو در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ و تا پیش از آغاز رقابت‌های انتخابی المپیک برزیل هدایت تیم ملی والیبال ایران را برعهده داشته باشد.

بنابر اعلام برخی منابع مطلع ولاسکو در این جلسه درخواست داشته است تا قراردادش به صورت یک ساله منعقد شود که با توجه به حضور تیم ملی ایران در رقابت‌های دو سال آینده لیگ جهانی، در نهایت زمان بندی این قرارداد دو ساله در نظر گرفته شده است.

همچنین مقرر شده است تا دستیاران خولیو ولاسکو به صورت ماهیانه قرارداد خود را با فدراسیون والیبال کشورمان تمدید نمایند.

سیچلو(مربی)، پائولو(آنالیزور) و مساجدی(مترجم)، در کنار یک تمرین دهنده که هنوز معلوم نیست ایرانی یا خارجی باشد، از جمله نفراتی هستند که قرار شده است در کنار ولاسکو هدایت تیم ملی والیبال ایران را بر عهده بگیرند.

بر اساس این گزارش و بنابر اعلام داورزنی رییس فدراسیون والیبال مبلغ قرارداد ماهیانه ولاسکو نسبت به قبل تغییر چندانی نداشته است