صعود اینتر به نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا

به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، در اولین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا شب گذشته اینترمیلان در ورزشگاه خانگی خود جوزپه مه آتزا میهمانش بولونیا را با گل دقیقه آخر مدافع خود رانوچیا در وقت اضافه نیمه دوم، سه بر دو از پیش رو برداشت تا به جمع چهار تیم برتر صعود کند.

در این دیدار نفسگیر که ۱۲۰ دقیقه به طول انجامید ابتدا فردی گوران در دقیقه ۳۴ میزبان را پیش انداخت تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد. در نیمه دوم شاگردان آندره آ استراماچونی با گل رودریگو پالاسیو در دقیقه ۷۷ اختلاف را به دو گل افزایش دادند. در ادامه بازیکنان بولونیا به بازی برگشتند و با گل آلکساندرو دیامانتی در دقیقه ۸۰ اختلاف را کم کردند. در حالی که بازی با همین نتیجه رو به پایان بود، گابیادینی در دقیقه ۸۴ گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی به وقت اضافه اول کشیده شود.

در حالی که ۳۰ دقیقه وقت اضافه اول و دوم نیز با همین نتیجه رو به پایان بود و دو تیم خود را برای ماراتن ضربات پنالتی آماده می کردند، آندره آ رانوچیا مدافع اینتر روی غفلت خط دفاع بولونیا تیر خلاص را شلیک کرد تا اینتر این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارد و به جمع چهار تیم برتر جام حذفی ایتالیا صعود کند.

در ادامه بازی های این مرحله امشب رم میزبان فیورنتینا است