ادامه تصمیمات عجیب در کمیته فوتسال!

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، روز گذشته خسوس کاندلاس به عنوان سرمربی موقت تیم ملی فوتسال معرفی شد تا در تورنمنت روسیه هدایت تیم ملی را برعهده داشته باشد. قرار است اگر او بتواند در این مسابقات نتیجه بگیرد به کار خود در تیم ملی ادامه دهد اما اگر نتوانست در این رقابتها به نتیجه برسد تا پایان قراردادش، به عنوان مدرس به کار خود ادامه میدهد.

روز گذشته همیچنین قدرت‌الله باقری به عنوان مربی بدنساز تیم ملی معرفی شد اما کادر فنی و سایر مربیان مشخص نشدند.

سیدرضا افتخاری، سرپرست کمیته فوتسال در گفت‌وگو با فارس در این زمینه گفت: در نظر داشتم تا علی صانعی به عنوان مربی در کنار خسوس قرار بگیرد، اما خود صانعی شرایط را مهیا برای کار ندانست و تصمیم گرفت تا به تیم ملی نیاید. هم‌اکنون هم به دنبال مربی‌ای هستیم تا جایگزین او باشد و در کنار این سرمربی اسپانیایی فعالیت کند.

وی در خصوص اینکه آیا کمیته فوتسال مربیان و دستیاران خسوس را معرفی خواهد کرد، افزود: ما به خسوس گفتیم اگر خودت می‌توانی شخصی را به ما معرفی کن. او باقری را به ما معرفی کرد و قرار است در آینده‌ای نزدیک کادر فنی تیم را معرفی کنیم.

سرپرست کمیته فوتسال در مورد زمان معرفی کادر فنی خاطرنشان کرد: نمیتوانیم زمانی را برای این موضوع در نظر بگیریم. باید با مربی به توافق برسیم و پس از آن او را به تیم ملی معرفی کنیم. تیم ملی از ۱۲ تا ۱۶ اسفند در اردو خواهد بود و خود را برای تورنمنت روسیه آماده خواهد کرد و به همین دلیل عجلهای نخواهیم داشت.