به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، دارنده مدال طلای پرتاب نیزه پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن در برنامه تلویزیونی پشت پرده گفت: تا سه ماه مانده به پارالمپیک صبح تا ظهر کارگری، بتنریزی و قالبزنی میکردم و بعد از ظهرها تمرین میکردم.

محمد خالوندی دارنده مدال طلای پرتاب نیزه پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن امشب به همراه خانواده خود مهمان برنامه تلویزیونی «پشت پرده» بود.

خالوندی که در این برنامه به همراه همسر و مادر و برادرانش آمده بود مختصری از زندگی خود را تعریف کرد و گفت: مدال گرفتن خیلی لذت دارد اما حاضرم همه مدال‌هایم را بدهم اما آبرو برای خود و خانواده‌ام داشته باشم چراکه این توصیه همیشگی پدرم بوده است.

وی افزود: زمان بالا رفتن پرچم ایران در پارالمپیک لندن اولین چیزی که یادم آمد، مادرم بود، همچنین جای خالی پدرم و برادر دوقلویم را همیشه احساس می‌کنم، ‌ پدرم خیلی برایم زحمت کشید، این دو سال ۸۳ در یک سانحه رانندگی جان باختند.

خالوندی همچنین گفت: زمانی که مدال طلا را گرفتم، آنچنان مدال را گاز گرفتم که دندانم شکست، من تا سه ماه مانده به پارالمپیک صبح تا ظهر کارگری، بتن‌ریزی و قالب‌زنی می‌کردم و بعد از ظهرها تمرین می‌کردم. این کار را عیب نمی‌دانم و افتخار می‌کنم که توانسته‌ام اینچنین بزرگ شوم. خواسته من این است که جلوی این همه دوربین دست مادرم را ببوسم چراکه خیلی برایم زحمت کشیده است.

وی همچنین اظهار داشت: من همیشه با سیب‌زمینی‌هایی که مادرم می‌پخت دوپینگ می‌کردم.

مادر محمد خالوندی نیز گفت: اندازه سر ناخنی من را ناراحت نکرده است، محمد زمانی در یک کبابی برای روزی ۵ هزار تومان کار می‌کرد اما حتی با پای معلول خود یک بار هم با ماشین سر کار نرفت و همیشه پیاده می‌رفت تا پولش را پس‌انداز کند.

برادر خالوندی هم اعلام کرد که برای برگزاری مراسم استقبال از محمد ماشین خود را فروخته است.

همسر محمد خالوندی نیز گفت: مهمترین ویژگی محمد این است که هیچوقت ندیدم حسرت چیزی را بخورد.