بدهی بالای ۹۰۰میلیون تومانی برای قرمزو آبی؛ پرسپولیس بدهکار تر از استقلال

سرویس ورزشی افکار نیوز -اسماعیل حسنزاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در گفتوگو با رادیو جوان با اعلا م این مطلب که ناظر دربی ۷۶ خودش است افزود : یک ناظر اصلی در این بازی داریم که خودم هستم و ۱۰ ناظر هم به صورت نامحسوس در بین تماشاگران مینشینند تا نظارت ویژه بر آنها داشته باشند.

وی تاکید کرد: وظیفه این افراد کنترل رفتارهایی است که ممکن است در ورزشگاه رخ دهد اما در تیررس دوربین‌ها نباشد. امکان دارد کاری روی سکوها انجام شود که از دید ما پنهان باشد و به همین دلیل این ناظران در بین سکوها خواهند بود.


حسن‌زاده گفت: در صورتی که لازم باشد کسر امتیاز را هم برای کسانی که فضای ورزشگاهها را آلوده می‌کنند در نظر گرفته‌ایم و به شدت با هواداران و بازیکنان و کسانی که بخواهند فحاشی کنند، برخورد خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال مجری برنامه که آیا پیش از دربی درمورد بدهی های باشگاه صحبتی شده است یا نه ؟گفت :از بین ۱۸ تیم لیگ برتری ۶ تیم واقعا بدون بدهی هستند، و از ۱۲ تیم باقی مانند ۳ تیم بدهی شان بالای ۹۰۰ میلیون اندی است که دوتا شون قرمز و آبی هستند و اگر بخواهیم عدد بعد از ۹۰۰ را لحاظه کنیم اول قرمز است و دوم آبی و سومی هم تیم صبا می باشد ، این سه بدهکار ترین تیم ها هستند ما صبر کردیم این چند روز بحث ها انجام شود سپس سر فرصت اقدام برای بدهی ها انجام خواهد شد.