به گزارش افکارنیوز به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان امروز در حضور مدیرعامل باشگاه و فرانکو بارهسی، آخرین جلسه تمرینی قبل از داربی را برگزار کردند.

فرانکو باره‌سی که بامداد امروز به تهران آمده بود، در محل تمرین قرمزپوشان حضور یافت و با رویانیان دیدار کرد.

کریم باقری از سوی محمد رویانیان به ستاره اسبق تیم ملی ایتالیا و باشگاه آ. ث. میلان معرفی شد و در ادامه از حضور کریم باقری در آلمان و شماره ۶ صحبت به میان آمد که فرانکو نیز درباره این شماره گفت: خوشحالم که شماره ۶ را پوشیدی چرا که من علاقه خاصی به شماره ۶ دارم.

مدیر عامل پرسپولیس همچنین کلیه اعضای کادر فنی، بازیکنان و مخصوصا ملی پوشان را به باره‌سی معرفی کرد و پس از آن برای جلوگیری از سرما در ورزشگاه، یک کاپشن و شال پرسپولیس را به وی داد.

دکتر محمدرضا زادمهر و حمید استیلی نیز در محل تمرین حضور داشتند و عملکرد بازیکنان را از نزدیک مشاهده کردند.

سرخپوشان پس از تمرین امروز راهی هتل شده و در اردوی پیش از دربی حضور خواهند یافت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیراهن شماره ۶ سرخپوشان که روی آن نام فرانکو باره‌سی ستاره اسبق تیم ملی ایتالیا و باشگاه آ. ث. میلان حک شده بود، به همراه لوح و نشان پرسپولیس را توسط کریم باقری به این چهره سرشناس ایتالیایی اهدا کرد.

در پایان تمرین، بازیکنان در اتاق جلسه حضور یافتند و قبل از صحبت‌های رویانیان، باره‌سی چند دقیقه‌ای با بازیکنان صحبت کرد و گفت: بسیار خوشحالم که در جمع شما هستم. امیدوارم فردا موفق باشید. من تصاویری از داربی‌های قبل را دیده بودم و از اهمیت آن آگاهم. آنچه مهم است این که شما باید روی بازی فردا تمرکز کنید. کار و تلاشی که شما انجام می‌دهید، مهم است و قطعا تمام تلاش خود را در این بازی خواهید کرد و امیدوارم موفق باشید. بازی در حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر آرزوی هر بازیکنی است.

پس از آن بارهسی از بخشهای مختلف ورزشگاه مخصوصا کلینیک بازدید کرد و برای استراحت به همراه حمید استیلی راهی هتل شد.