ویسی: فرگوسن هم بیاید می‌خواهد چه کند؟

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، عبدالله ویسی پس از شکست ۲ بر صفر مقابل سپاهان گفت: دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند، روی نقاط ضعف سپاهان کار کرده بودیم و آنها نتوانستند موقعیتهای زیادی را ایجاد کنند. تفاوت تیمهایی مثل سپاهان و پیکان اینجا مشخص میشود. تیم حرفه ای سپاهان از دو موقعیت نصفه و نیمه خود نهایت استفاده را برد اما ما از ۶ موقعیت صد در صدی که داشتیم استفاده نکردیم.امیدوارم سپاهان روند رو به رشد خود را ادامه دهد.

وی در مورد اینکه پیکان در نیم فصل دوم شروع خوبی نداشته است عنوان کرد: ما تا به حال در نیم فصل دوم بردی نداشتیم و وضعیتمان خیلی خطرناک است، در هر بازی موقعیت های زیادی را ایجاد می‌کنیم اما به گل نمی‌رسیم، هیچ تیمی نمی‌تواند شش موقعیت گل مقابل سپاهان داشته باشد، ما بسیار جوانمردانه به میدان آمدیم اما در گلزنی موفق نیستیم. بازیکنان سپاهان یک میلیارد پول گرفتند اما ما بازیکنی داریم که قراردادش پانزده میلیون تومان است، شرایطمان سخت شده اما به آینده امیدوار هستیم.

ویسی تأکید کرد: باشگاه پیکان اصولی دارد، آخرین بندی که در قرارداد من است ماندن تیم در لیگ برتر است، امیدوار هستیم که این اتفاق بیفتد چرا که تیم‌های پایین تر از ما امتیازات کمی را گرفته‌اند، ما می‌خواستیم جوانگرایی و دوری از دلالیسم را داشته باشیم که به آن عمل کردیم. بازی جوانمردانه یکی از اهداف ما بود، اگر تیم در لیگ برتر بماند چهل میلیون تومان پاداش خواهم گرفت. ما اصولی داریم که بر اساس آن عمل می‌کنیم و به آن پایبند هستیم، قرارداد سه بازیکن ما با یکدیگر ۴۵ میلیون تومان می‌شود و این نشان می‌دهد ما تیم کم خرجی هستیم.

سرمربی پیکان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد اینکه آیا قصد رفتن ندارد، گفت: چرا بروم؟ زمانی که استعفا دادم رحیمی، ساکت، رویانیان، فتح‌الله زاده، جلالی، قلعه‌نویی و خیلی از مربیان دیگر با من تماس گرفتند و گفتند باید به کارم ادامه دهم؛ اگر فرگوسن هم به پیکان بیاید چه کاری می‌خواهد انجام دهد، هر مربی که الان بیاید اگر موفق نشود می‌گوید تیم را نمی‌شناخته و او نبسته است و اگر هم تیم را نجات دهد می‌گوید من این کار را انجام دادم، اینها صحبت هایی است که دموده شده و ما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم. امروز سپاهان روی دو موقعیت خود به گل رسید، این تیم مقابل حریفانش موقعیت‌های زیادی به دست می‌آورد اما مقابل ما نتوانست چنین شرایطی را داشته باشد.

ویسی در مورد شعار برخی هواداران علیه خودش تأکید کرد: برخی با من مشکل دارند ، سال گذشته ۱۷ بازیکن را از لیگ یک به لیگ برتر آوردم ، با مربیان صحبت کردیم و امسال میبینید که ۱۲۹ بازیکن از لیگ یک به لیگ برتر آمدهاند ، دلیل این انتقادات را نمی دانم، برای سپاهان سال ها بازی کردم و فرزندم در این تیم به دنیا آم ، سپاهانی هستم و کارم را انجام میدهم؛ برخی به من بی حرمتی کردند در صورتی که سال ها برای سپاهان زحمت کشیدم ، آن زمان که بازی میکردم پیشنهاد حضور در یونان و استقلال را به خاطر سپاهان قبول نکردم اما متأسفانه چنین برخوردی با من میشود که به هیچ وجه خوب نیست.