به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، سرمربی تیم سپاهان پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش برابر پیکان گفت: ما امروز به یک برد شیرین دست یافتیم. سپاهان پس از آن شکست ناباورانه در دور رفت به فکر جبران نتیجهی آن بازی بود. ما امروز میدانستیم با تیمی بازی خواهیم کرد که انگیزههای زیادی برای کسب امتیاز دارد. همانگونه که در کنفرانس خبری قبل از بازی گفته بودم، بازی بسیار دشواری با تیم پیکان داشتیم و مشخص بود که تیم پیکان با توجه به وضعیت خود در جدول برای کسب امتیاز به اصفهان آمده است.

وی ادامه داد: آنها با بازی بسته‌ای که ارایه کردند به دنبال استفاده از ضدحملات بوده و با وجود فشارهای زیادی که به روی دروازه‌ی آنها آوردیم، دو موقعیت بسیار خطرناک نیز بر روی دروازه‌ی ما خلق کردند. اما با خوش‌شانسی دروازه تیم سپاهان باز نشد. امروز با یک بازی متفکرانه و صبورانه توانستیم ابتدا آنها را کنترل کنیم و پس از آن به گل دست یابیم و حتی در یک بازی دراماتیک تا دقایق پایانی که به گل دوم نیز دست پیدا کردیم نتیجه‌ی نهایی بازی کاملا نامشخص بود. جا دارد که به تیم خوب پیکان تبریک بگویم. هم‌چنین به بازیکنان و کادر فنی تیم سپاهان.

کرانچار افزود: با وجود این‌که تماشاگران زیادی برای دیدن این بازی نیامده بودند، اما همین اندک تماشاگران آن‌چنان به تشویق تیم سپاهان پرداختند که انگار ورزشگاه پر بود و انتظار داریم که هواداران با توجه به این نتایج خوب هواداران به ویژه در دور برگشت به حمایت از تیم خود بپردازند.

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره تفاوت بازی‌های تیم سپاهان در دور رفت و برگشت گفت: در دور برگشت با اضافه شدن دو بازیکن باکیفیت نظیر سوساک و احسان حاج‌صفی قطعا کیفیت بازی سپاهان افزایش خواهد یافت و ما نقاط ضعف خود را نیز به مرور برطرف خواهیم کرد. اگر شما با دقت به کیفیت بازی سپاهان بنگرید شاهد خواهید بود که فاصله بین خطوط مختلف تیمی سپاهان کم شده است. هم‌چنین مهاجمین ما از موقعیت‌های به دست آمده بیشترین استفاده می‌کنند.

وی در مورد آنالیزور تیم سپاهان بعد از خروج آقای مرزبان از این تیم گفت: من در کلیه‌ی بازی‌های سپاهان وظیفه‌ی آنالیزوری تیم‌های رقیب را خود به عهده دارم، اما در این راه از وجود برخی از همکاران نیز استفاده می‌کنم. در زمان حضور مرزبان، او در کنار آقای تونچی، محمود کریمی و منوچهر رضایی آنالیز بازی را به صورت کامپیوتری برای بازیکنان تیم ارایه می‌کردند که در غیاب ایشان نیز این وظیفه کماکان به عهده‌ی همین کادر است. ما با استفاده از تصاویر خوبی که توسط آقای منوچهر رضایی از بازی‌های رقبایمان و هم‌چنین بازی تیم خودمان تهیه می‌شود و هم‌چنین مشورت با مربیانی که اسم آنها را آوردم این وظیفه را کماکان با مدیریت شخصی خود به خوبی انجام می‌دهیم.

سرمربی سپاهان درباره عدم تمرین و گرم کردن مناسب برخی از بازیکنان در بین دو نیمه در زمانی که وی در رختکن حضور دارد، گفت: بازیکنان ذخیره برای گرم کردن بین دو نیمه کاملا آزاد هستند و دقیقا پس از شروع نیمه دوم وظیفهی گرم کردن بازیکنان زیر نظر مربیان در کنار زمین آغاز میشود اما از بازی بعدی به شیوهی تیمهای اروپایی، بازیکنان ما سه نفر سه نفر در نیمهی دوم به گرم کردن خود خواهند پرداخت تا در صورت نیاز بتوانیم از وجود آن بازیکنان در تیم خود بهره بگیریم.