به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، اولیویرا سرمربی تراکتورسازی پس از تساوی تیمش مقابل ذوبآهن گفت: در نیمه اول بهتر بازی کردیم و موقعیتهای زیادی داشتیم حتی یک موقعیت گل را از دست دادیم. آنها نیمه دوم بازی را در دست گرفتند ذوبآهن تیم خوب و ریشهداری است که در حمله و دفاع خوب عمل میکند. آنها از دقیقه ۶۵ بازی را در دست گرفتند من از شاگردانم راضی نیستم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تعویض‌هایی که انجام داده‌اید درست است عصبانی شد و اظهار داشت: شما خبرنگاران درست می‌گویید بهتر است گوشی را دست شما بدهم تا خودتان تعویض کنید من مربی‌ام اینها را شما نباید بگویید، تعویض‌ها درست بود.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که چرا بازیکنان خارجی را زیاد بازی نمی‌دهید، گفت: این بازیکنان قبل از اینکه به تراکتور بیایند شش ماه از میادین به دور بودند بنابراین باید با تیم هماهنگ شوند اگر بخواهیم آنها کامل بازی کنند تا آن زمان نیز تمام می‌شود.

وی درباره دربی روز جمعه پایتخت نیز گفت: دوست دارم هر دو تیم ببازند اما این اتفاق اصلاً نمیافتد البته مساوی هم بد نتیجهای نیست و من باخت استقلال را ترجیح میدهم. پرسپولیس، فولاد و سپاهان باید بالا بیایند و جایشان در این میانه جدول خالی است. تراکتورسازی نسبت به گذشته بهتر شده ما برای بازیهای آسیایی برنامه داریم و آماده میشویم ۱۱ بازی تا پایان لیگ باقی مانده و من همانند روز اول با قدرت کارم را در این تیم ادامه میدهم.