کری‌خوانی تماشاگران در خرگوش‌دره

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، در حالی که حدود ۱۸ ساعت به آغاز دیدار تیمهای استقلال و پرسپولیس در دربی ۷۶ باقی مانده است تعداد زیادی از طرفداران دو تیم مقابل درب اصلی ورزشگاه آزادی کریخوانیهای همیشگی این بازی حساس را آغاز کردهاند.

*‌تعداد زیادی از دست‌فروشان مقابل درب ورزشگاه اقدام به فروش تغذیه و مایحتاج تماشاگران کرده و دسترسی به مواد غذایی را برای آنها راحت کرده‌اند.

*‌ بیش از ۳ هزار نفر از طرفداران تیم‌‌های استقلال و پرسپولیس در پارک خرگوش‌دره و در روبه‌روی استادیوم به تشویق تیم‌های محبوب خود می‌پردازند.

* مسئولان شهرداری منطقه ۲۲ درست مثل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌‌المللی پارک خرگوش‌دره را به غرفه‌های مختلف تقسیم‌ کرده‌اند. غرفه اهدای غذا، غرفه‌های فرهنگی، غرفه بازیافت و تحویل زباله‌ها، غرفه آموزه‌های دینی و غرفه‌های دیگر در این پارک دایر شده است.

* مسئولان شهرداری این منطقه با کشیدن داربست جایگاهی را برای استراحت تماشاگران آماده کرده‌اند و عده‌ای از طرفداران نیز با خود چادرهای مسافرتی آورده و در گوشه گوشه پارک اسکان پیدا کرده‌اند.

* مبلغان دینی برای راهنمایی و صحبت با تماشاگران دو تیم در پارک خرگوش‌دره مستقر هستند.

* مأموران نیروی انتظامی با دقت ورود و خروج تماشاگران را کنترل کرده و از آنها می‌خواهند وسائل اضافی با خود نبرند.

* مسئولان فرهنگی فدراسیون اقدام به پخش موسیقی و همچنین تصاویری برای تماشاگران کرده و به این وسیله آنها را سرگرم می‌کنند.

*‌ علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در هتل المپیک حاضر شده و با بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد. وی به همراه معاونین خود در هتل المپیک حاضر شده است.

*‌ تماشاگران تیم‌های استقلال و پرسپولیس از شهرهای مختلف همچون اردبیل، مشهد، گیلانغرب، قائم‌شهر، اراک، اصفهان، رشت و قم، خود را به ورزشگاه آزادی رسانده‌اند.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۵ فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

این دیدار روز جمعه با قضاوت محسن قهرمانی انجام خواهد شد.