به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، از هفته هفدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در گروه الف، عصر پنجشنبه دو تیم شاهین بوشهر و گهر سیرجان در حضور حدود یکهزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رضایت دادند.

برای تیم شاهین بوشهر در این مسابقه شاهین بوشهر: جواد نصاری، جواد سلیمان پور، محسن قائدپوری، محمد شمسی(سعید حیدری ۹۰)، حمیدرضا سلیمانی، سعید صداقت، عباس برزن، رضا قائدپوری، مصطفی احمدی، میلاد صارمی(ایوب پویا ۷۲) و امین مشایخ با سرمربی‌گری ایمان دشتی به میدان رفتند.

در سمت مقابل نیز برای تیم گل گهر سیرجان مجید غلامی، محمد شریف زاده، حمید صفری، عبدالکریم غراوی، محسن طرهانی، حمزه مظفری، مصیب چگینی، امیر محمود آبادی، محسن یکه روستا(امین صابری ۸۱)، محمد شادکام(ابراهیم ولی پور ۷۸) و مختار جمعه زاده با سرمربی‌گری قاسم شهبا به میدان آمدند.

شاهین بوشهر این روزها با توجه به جدایی ۱۷ بازیکن با کمبود بازیکن مواجه است و در این مسابقه تنها دو بازیکن ذخیره را در اختیار داشت و ایمان دشتی سرمربی این تیم نیز اجازه نشستن بر روی نیمکت این تیم را پیدا نکرد.

شاهین با جدایی بازیکنان غیر بومی خود این روزها با ترکیبی از بازیکنان بومی استان بوشهر به مصاف حریفان می‌رود و در حالی که در هفته پیش نیز تنها یک امتیاز از بازی خانگی خود کسب کرده بود، در این هفته نیز تنها یک امتیاز را کسب کرد.

داوری این مسابقه را روح‌الله شریفی با کمک غلام آموزگار و مهرداد بهرامی بر عهده داشتند و داور چهارم این مسابقه نیز حسن علمداری بود و کار نظارت بر داوران این مسابقه را محمود رفیعی بر عهده داشت.

سهم هر دو تیم در گرفتن اخطار یکی بود که محسن قائدپوری از شاهین و مصیب چگینی از گل‌گهر اخطار گرفتند.

تیم فوتبال شاهین با کسب یک امتیاز این مسابقه با ۱۸ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار گرفت و گلگهر با کسب ۲۲ امتیاز در رده هفتم این گروه قرار گرفت.