به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، تونی اولیویرا سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در کنفرانس خبری بعد از بازی این تیم مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: تیم تراکتورسازی بهترین نیمهی اول را از زمانی که من مسوولیت سرمربیگری این تیم را بر عهده دارم، انجام داد. موتور تیم بین دو نیمه خاموش شد و در آغاز نیمهی دوم هم دهنوی موقعیت خوبی را از دست داد و در نیمهی دوم نتوانستیم از موقعیتهایمان استفاده کنیم. ذوب آهن در نیمهی دوم فوتبال خوبی را ارائه داد.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز درخصوص تعویض‌های خود گفت: خود من هم از بازیکنان تعویضی زیاد راضی نبودم. تمام مسوولیت‌های تیم را بر عهده دارم. اگر می‌توانستم هفت بازیکن را عوض کنم این کار را می‌کردم.

اولیویرا درباره‌ی دربی پایتخت ایران بیان کرد: تساوی در دربی تهران به نفع ماست، ولی باخت استقلال بیشتر از تساوی به نفع ماست. این‌که استقلال که رقیب مستقیم ماست و یک روز دیرتر بازی می‌کند برای من اهمیت چندانی ندارد.

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه تراکتورسازی نیز اظهار کرد: راجع به مشکلات مالی نمی‌توانم حرفی بزنم و مسوولیت من مربیگری این تیم است. بقیه مشکلات به عهده مدیرعامل است.

سرمربی تراکتورسازی گفت: ۱۱ امتیاز را مقابل تیمهای پایین جدول از دست دادهایم که امیدوارم این نقیصه را حل کنیم.