فنونی‌زاده: بازیکنان استقلال کم کاری کردند

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، مهدی فنونی زاده در مورد بازی استقلال مقابل پرسپولیس و انتقادهایی که به این بازی می شود، اظهار داشت: به نظرم این بازی خیلی هم بد نبود. روی هم رفته استقلال و پرسپولیس خوب نبودند. به اندازه ای که تبلیغ روی این مسابقه شده بود کیفیت خوبی ندیدیم.

وی افزود: این هفته قرار است ال کلاسیکو برگزار شود اما حساسیت های به اندازه خودش است ولی در ایران روی این مسابقه از مدت ها قبل سر و صدا می شود اما کیفیت آن بازی به بازی پایین تر می آید.

این بازیکن سال های دور استقلال تاکید کرد: من فکر می کنم حضور استقلال در صدر جدول باعثشد تا روی کار بازیکنان استقلال تاثیر بگذارد و کیفیت خوبی از خود نشان ندهند. پرسپولیس چون چیزی برای از دست دادن نداشت بهتر از استقلال بود.

وی در پاسخ به این سؤال که کیفیت بد استقلال به بازی بازیکنان ربط داشت یا تفکرات امیر قلعه نویی گفت: امیر قلعه نویی کار خودش را کرد اما بازیکنان از قبل از بازی با ملوان احساساتی شدند و آن چیزی که باید نشان ندادند. اگر فقط ۴۰ درصد توانایی خود را نشان می دادند پرسپولیس را می بردند اما کمکاری کردند. از استقلال منتظری، رحمتی و صادقی خوب بودند.