خطیب مورد حمایت وزارت ورزش هم نیست!

به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، رشید محمدزاده اظهار داشت: ۴۳ سال در کشتی بودم و همواره قلبم با کشتی است. مطمئنا با پیروزی کشتی گیران شاد و با شکست آنان ناراحت می شوم، اما کار با فدراسیون کنونی را به عطایش بخشیدم. شما هم بهتر است از این به بعد، وضعیت نوجوانان فرنگی کار را از متولیان کنونی فدراسیون بپرسید.

وی تصریح کرد: متاسفانه سکان هدایت فدراسیون کشتی با آن همه افتخار و شکوه به دست مدیری افتاده که مورد تایید و حمایت وزارت ورزش هم نیست و همین موضوع عرصه را بر فعالیت دلسوزان و زحمت کشان واقعی کشتی تنگ کرده است. وضعیت نامطلوب و بحرانی کنونی را در سالهای گذشته هم شاهد بودیم، همان دورانی که سازمان ورزش اعتقادی به مدیریت برخی از فدراسیون ها نداشت و عرصه را طوری بر برخی از روسا تنگ می کرد که آنها چاره ای جز ترک میدان و رفتن نداشتند.

محمدزاده ادامه داد: متاسفانه این بار نوبت به فدراسیون کشتی رسیده و کاری با این ورزش کردند که رئیس بعدی برای به دست گرفتن مسئولیت، باید دل شیر داشته باشد! مطمئن باشید هیچکس در این شرایط بحرانی جرات قبول مسئولیت در فدراسیون کشتی را ندارد، چرا که فعلا خبری از حمایت متولیان ورزش از کشتی نیست.

پیشکسوت کشتی کشورمان در خاتمه به حضور محمد بنا در فدراسیون ورزش های پهلوانی اشاره کرد و گفت: به تازگی برای عرض تبریک با محمد بنا به دفتر محمدرضا طالقانی رفتیم و این ملاقات کاملا دوستانه و شخصی بود. البته هرگاه با محمد بنا برای انجام برخی کارها به سطح شهر می رویم، مدام با سوال مردم از بنا در خصوص بازگشتش مواجه می شویم که این نشان می دهد، مردم ورزش دوست و فهیم ما به خوبی قدر خادمان واقعی ورزش ایران را می دانند.

رقابتهای کشتی فرنگی نوجوانان کشور در حالی طی دو روز در ماهشهر برگزار شد که این تیم به دلیل استعفای سرمربی خود همچنان کادر فنی مشخصی ندارد و هنوز معلوم نیست نفرات برتر این رقابتها چه زمان به اردوی آماده سازی دعوت خواهند شد.