سرویس ورزشی افکار نیوز -پس از مصاحبه ی اکبر محمدی در رادیو ورزش و عنوان کردن او در مورد مسائل مطرح شده که وی از زمان حضور کیومرث هاشمی در کمیته جوانان فدراسیون فوتبال مشغول به کار شد و به واسطه آشنایی با سرپرست موقت فدراسیون فوتبال توانسته در کمیته جوانان فدراسیون فوتبال مشغول به کار شود، را دورغی خواند که مسعود معینی به او بسته است و در همین راستا با مسعود معینی رئیس پیشین کمیته جوانان فدراسیون فوتبال صحبت کرده ایم .

مسعود معینی رئیس پیشین کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در مورد اظهارت اکبر محمدی در رادیو بیان کرد: ایشان جزو گذشتگان فوتبال هستند من دیگر اصلا نیازی به صحبت در مورد ایشان نمی بینم البته قبلا هم حرف هایم را در برنامه ی نود زده ام.

وی افزود: فدارسیون خیلی اصرار داشت که او باشد، وی با عمل کرد ضعیف اش ثابت کرد، من نمی دانم الان او چه حرفی دارد من اگر می خواستم او را بپذیرم که از فدرسیوان بیرون نمی رفتم.

معینی در پاسخ به این سوال که اکبر محمدی عنوان کرد زمان آقای بگو ویچ مربی تیم ملی امید بوده و با توجه به توانای های که داشته انتخاب شده بیان کرد: ایشان کدام صلاحیت را داشته اند اگر صلاحیت داشته اند که دو بار تیم ملی نوجوانان را در دور مقدماتی حذف نمی کردنند کجا صلاحیت دارند اصلا ایشان الان نباید بیایند در رادیو و تلوزیون صحبت کنند.


وی خاطرنشان کرد: در آن زمان ایشان را توصیه می کردنند و من قبول نمی کردم چون اصلا شرایط را نداشته اند و به من افرادی همچون آقای استیلی، زرینچه و علی دوستی را پیشنهاد می کردند که به عنوان مربی تیم ملی نوجوانان انتخاب شان کنم و من نمی پذیرفتم چون معتقد بودم که آنها در کارشان تمرکز کافی را نخواهند داشت دوست دارند در تیم های لیگ برتری حضور داشته باشند.

آنگاه چه طور راضی میشدم ایشان را به عنوان مربی تیم نوجوانان انتخاب کنم بنابراین من هیچ وقت ایشان را نپذیرفتم و فدراسیون هم با نظر من زیاد موافق نبود و روی خوش به من نشان نداد و برادرم را جاگزینم کرد.

اکبر محمدی در فوتبال ما اصلا فردی نیستند که بخواهیم راجبش صحبت کنیم عملکرد ایشان این موضوع را ثابت کرد من نمی دانم چرا اصلا اجازه می دانند که ایشان در رادیو و تلوزیون شرکت کنند وحرف بزنند نمی دانم دیگر اینان چه ادعایی و چه رزومه ی دارند.

معینی ضمن تاکید بر فوتبالی نبودن محمدی افزود: محمدی اصلا سابقه ی فوتبالی ندارند من منظورم از رزومه ی کاری سوابق فوتبالی در دوران بازیکنی است، وی باطرح چند سوال که ایشان در کجا بازی کرده اند؟ در کدام باشگاه لیگ برتری بوده اند ادامه داد: ایشان اصلا سابقه ی بازیکنی ندارند فقط در مقطع کوتا ه ی در باشگاه سایپا تیم نوجوانان را مربی گری کرده اند.

مسعود معینی افزود: او فقط چهره ی ظاهر فریبی دارند که با برنامه های تلوزیونی شان تلاش می کردنند افرادی مثل برادر من را به خاطر حضورشان در تلوزیون اغفال کنند بنابرین اگر این گونه باشد من هم باید آقای جهانگیر کوثری را که به برنامه شان می رفتم به عنوان مربی تیم ملی انتخاب می کردم چون شرایطی بوجود می آوردند که در برنامه شان حضور پیدا می کردم این طور برخورد ها اصلا صحیح نیست.

رئیس پیشین کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ادامه داد : اگر برادر من کمی واقع بین بود افردای را در راس تیم ملی می گذاشت که صلاحیت بیشتری داشتند و قطعا نتایج بهتری هم دریافت می کردند . ولی متاسفانه به خاطر وابستگی هایش به سازمان هنوز هم مجبور به حمایت از او است. البته همین حمایت ها باعث شد که تیم ملی ما دوبار حذف شود .