نوری: نتیجه دربی گیلان ربطی به پنالتی نداشت

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، پژمان نوري در خصوص آخرين شرايط ملوان اظهار داشت: متاسفانه در نيمفصل دوم در يک مدت خاصي حاشيه به جان ملوان افتاد که باعث شد نتايج ضعيفي بگيريم. پس از صحبتهايي که انجام شد با خواسته خود ملوانيها حاشيهها کمتر شد که خدا را شکر نتيجه آن پيروزي مقابل داماش بود.

وی افزود: نمی‌خواهم به عقب برگردم و زیاد درباره حاشیه‌ها که دشمن ملوانند صحبت کنم. ما مقابل داماش با تمرکز بالا و انگیزه زیاد و از همه مهمتر خیالی راحت به میدان رفتیم و خوشبختانه طبق تفکرات کادر فنی به سه امتیاز بازی رسیدیم.

نوری ادامه داد: هدف ما در دیدار با داماش این بود که توپ و میدان را در اختیار آنها قرار دهیم و سپس از فضاهای پشت سر آنها استفاده کنیم که از همین راه به گل رسیدیم.

کاپیتان ملوان خاطر نشان کرد: داماش هم مقابل ما بسیار خوب و با انگیزه بازی کرد اما حریف ملوان و هوادارانش نشد ولی به آنها خسته‌نباشید می‌گویم.

نوری درباره حواشی‌ بعد از بازی و شکستن صندلی‌ها نیز گفت: متاسفانه افرادی که دست به این حاشیه‌ها زده‌اند تماشاگران داماش بودند. باور کنید دلیلش را نمی‌دانم که چرا اعتراض می‌کردند. اگر اعتقاد داشتند داور نباید یک پنالتی می‌گرفت برای ملوان اشتباه بود چون دقیقه ۹۰ این پنالتی برای ما گرفته شد و آن هم در شرایطی که با دو گل جلو بودیم.

وی افزود: شاید معتقد بودند رودباریان نباید اخراج می‌شد و اصلا پنالتی درست گرفته نشده است اما این هواداران باید بدانند که سرنوشت دربی گیلان ربطی به آن پنالتی نداشت چون ما با دو گل جلو بودیم و این جاروجنجال‌ها غیر از زیرسوال بردن خودشان فایده دیگری نداشت. متاسفانه می‌خواستند برد ملوان را لوثکنند اما نتوانستند.

نوری ادامه داد: ما با بازی خوب و روان به سه امتیاز بازی رسیدیم و این امتیاز نوش جان هواداران فهیم ملوان. البته خدا را صدهزار مرتبه شکر که حسن‌زاده در انزلی بود و مظلومیت تیم ما را دید.

کاپیتان انزلی‌چی‌ها در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه به فکر رفتن به آسیا هستند یا خیر گفت: از روز اولی که با ملوان در فصل جدید استارت زدیم هدفمان کسب سهمیه آسیا پس از سال ها به خاطر هواداران ملوان بود. در زمانی متاسفانه حاشیه‌هایی که بیشتر از حاشیه تیم های استقلال و پرسپولیس بود، دور و اطراف ما به وجود آمد که باعثشد امتیازهای حساسی را از دست بدهیم اما باز هم می‌جنگیم تا برای شادی دل مردم انزلی که آرزو دارند پس از سال ها نمایندگان خود را در آسیا ببینند با کسب امتیازهای لازم به بالای جدول برویم. مطمئن باشید هرگز پا پس نمی‌کشیم و تا دقیقه ۹۰ می‌جنگیم.

نوری با انتقاد از برخی افراد که از تیم ملی و کی‌روش انتقادهای نابجا می‌کنند تاکید کرد: متاسفانه شرایط فوتبال ایران اصلا درست و حسابی نیست. همه به هر شکل به همدیگر می‌پرند و هیچکس فرد دیگر را در حساس‌ترین شرایط فوتبال ایران قبول ندارد. به خاطر همین هم با جرات می‌گویم اگر ادامه دار باشد به جایی نمی‌رسیم.

وی افزود: به خدای بزرگ یکی از بهترین مربیان جهان را به ایران آورده‌ایم اما همه بدجوری از او انتقاد می‌کنند. همین کی‌روش اگر مربی تیم ملی ایران نمی‌شد و فقط قصد داشت یک کلاس مربیگری در ایران برگزار کند همه مربیان در کلاس او شرکت می‌کردند و ۲۰ سال بعد در همه جا به خود می‌نازیدند که در کلاس کارلوس کی‌روش دستیار فرگوسن و مربی رئال‌مادرید شرکت کرده‌ایم. اما الان همه این بنده خدا را می‌زنند. این اصلا برای تیم ملی خوب نیست و آینده تیم ملی را به خطر می‌اندازد. من امیدوارم در این شرایط از کی‌روش و تیم ملی حمایت شود. چون اگر ما به جام جهانی برویم فقط به نفع کی‌روش نیست.

نوری درباره خداحافظی مهدی رحمتی از تیم ملی خاطر نشان کرد: در چند روز گذشته در هتل المپیک رحمتی را دیدم او نظر خاص خودش را دارد و من نمی‌توانم درباره این موضوع دخالت کنم. چون نمی‌دانم درست‌ و حسابی چه اتفاقی افتاده اما رحمتی و امثال او برای تیم ملی زحمت کشیده‌اند و باید قدر آنها را بیشتر دانست.

کاپیتان ملوان درمورد حمایت‌های هواداران این تیم در چند وقت اخیر نیز تاکید کرد: من از تمام هواداران خونگرم انزلی که در بارش سیل‌آسا ما را تحمل کردند و به ورزشگاه آمدند تشکر ویژه‌ای دارم. آنها در دربی گیلان هرگز به داماشی‌ها بی‌احترامی نکردند و فقط ملوان را تشویق کردند. برخلاف بازی رفت در رشت که هرچه دلشان خواست به ما گفتند. این سه امتیاز دربی را که ناقابل هم است تقدیم آنها می‌کنیم. من امیدوارم هواداران ملوان تا آخر لیگ حمایت کنند تا ما هم از خجالت آنها در بیاییم.

نوري در پايان درباره انتقادهاي برخي از پيشکسوتان ملوان از اين تيم در هفتههاي گذشته يادآور شد: همه ايران بدانند ملوان با پيشکسوتانش زنده است. در مکتب ملوان احترام به پيشکسوت حرف اول را ميزند. متاسفانه وقتي ملوان نتيجه نميگيرد هيچکس سر حال نيست اما من به عنوان کوچکترين عضو ملوان از همه اين بزرگان ميخواهم که اگر با اين حاشيهها روبرو شديد بيايند و به ما کمک کنند تا بحرانها را کنار بگذاريم. با صحبت و انتقاد دردي از ملوان دوا نميشود. اگر بزرگان ملوان هميشه کنار ما باشند ميتوانيم سربلند باشيم چون اگر آنها بخواهند از ما انتقاد کنند قطعا جوانترها دلسرد مي شوند. ما به کمک بزرگاني مثل صالحنيا و خيلي ديگر نياز داريم. از همه ميخواهم که در اين شرايط يار ملوان باشند. مثل ايراندوست که با حضور در تمرينات و حتي رختکن ملوان به ما روحيه دادند. اينها سرمايه باشگاه ملوان هستند که اين تيم را آسيايي کردند و با تجارب آنها و کادر فني خوبمان راحتتر ميتوانيم به اهدافمان برسيم.