تشر فرهاد مجیدی به گزارشگر صدا و سیما!

به گزارش افکارنیوز به نقل از فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ، فرهاد مجیدی پس از پیروزی ۳ بر صفر استقلال برابر پیکان در خصوص شرایط این بازی اظهار داشت: به دلیل بارندگی کمی بازی برای هر دو تیم سخت شده بود. در مجموع نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم و اگر از موقعیتهای خود به خوبی استفاده میکردیم می توانستیم گلهای بیشتری به ثمر برسانیم.

وی با بیان اینکه گلی که به ثمر رساندم حاصل تلاش تمام بازیکنان بود ادامه داد: «از تماشاگرانی که در این باران به ورزشگاه آمدند و ما را حمایت کردند ممنونم.»



کاپیتان استقلال فیروز کریمی را یک مربی موفق در فوتبال ایران دانست و گفت: «افتخار شاگردی کریمی را داشته‌ام و امیدوارم وی در مسئولیت جدید خود موفق باشد.»

مجیدی در خصوص دریافت کارت زرد از سوی داور به علت شادی بعد از گلش تصریح کرد: «شنیده بودم اگر دو پیراهن مشابه روی هم بپوشیم و یکی را از تن در بیاوریم مستحق دریافت کارت زرد نیستیم و به همین دلیل به داور اعتراض کردم که وی در جواب من گفت در قانون جدید این حرکت اخطار دارد.»

وی در خصوص اینکه چرا همیشه در دقایق پایانی وارد میدان می‌شود عنوان کرد: «من بسیار آماده هستم و یک ماه زیرنظر مربی بدنساز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم. با این شرایط بهتر است سوالات فنی را از کادر فنی بپرسید.»



مجیدی در ادامه ابراز امیدواری کرد که مهره‌ای مثمر ثمر برای استقلال باشد و در پاسخ به گزارشگر برنامه خارج از گود که در خصوص فضای استقلال سوال کرد گفت: «فضای استقلال خوب است اگر شما آن را خراب نکنید!»

مجیدی در ادامه با انتقاد از این خبرنگار گفت: «من گزارشی که شما تهیه کرده بودید دیدم. شما در آن گزارش گفتید معلوم نیست که چرا مجیدی به استقلال باز گشته است. باید اعلام کنم که من هرچه دارم از فوتبال و استقلال است اگر هم به استقلال بازگشتم به خاطر این بود که فکر کردم حداقل دل یک هوادار شاد می‌شود.»

کاپیتان تیم فوتبال استقلال افزود: برای بازگشت به استقلال با عقل و منطق تصمیم نگرفتم بلکه با دلم این کار را کردم. باید در جواب شما اعلام کنم که هنوز یک ریال هم از استقلال دریافت نکردم و حتی از سال قبل هم کمی از این تیم طلب دارم.