شکستن صندلی در دربی به من مربوط نمی‌شود

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، مازيار زارع اظهار داشت: پس از ۳ هفته دوري از ميادين وضعيتم بهتر شده و روز گذشته نيز با تلاش همه بچهها و حمايت هواداران خونگرم انزلي در بارش باران موفق شديم داماش را شکست دهيم.

وی افزود: این ۳ امتیاز حق ما بود چون بازی خوبی انجام دادیم و باید به حقمان می‌رسیدیم. با وجودی که فرصت‌های دیگری هم داشتیم.

زارع ادامه داد: در هفته‌های گذشته خیلی بد آوردیم همه چیز دست به دست هم داد تا کمی از جمع بالانشینان عقب بیفتیم. ما در بازی مقابل گهر و صنعت نفت خیلی مفت ۳ امتیاز را از دست دادیم اما خوشبختانه روز گذشته توانستیم برخی از اتفاقات نیم فصل دوم را جبران کنیم.

هافبک ملوان در خصوص شکستن صندلی‌های ورزشگاه انزلی نیز گفت: شکستن صندلی و حواشی‌ها به من مرتبط نمی‌شود که درباره‌اش نظر بدهم. اصلا درباره موضوع حرف نزنم بهتر است چون وظیفه من خدمت به تیم در چارچوب سبز است. خوشبختانه همه بودند و همه چیز را دیدند.

زارع در خصوص آسیایی شدن ملوان نیز یادآور شد: شرایطمان برای آسیایی شدن خیلی سخت است اما هرگز ناامید نیستیم. در هفته‌های آینده باید بیشتر تلاش کنیم تا امتیاز‌های از دست رفته را جبران کنیم.

این بازیکن در پایان درباره انتقاد‌هایی که از کی‌روش می‌شود یادآور شد: نتایجی امروز به دست آمده و باید این ۳ بازی هم با آرامش اجازه دهیم تا کی‌روش کار خود را انجام دهد. ما می‌توانیم به جام جهانی برویم. از طرف دیگر باید در پیکارهای راهیابی به جام ملت‌های آسیا حضور پیدا کنیم که به نظرم آرامش در حال حاضر به تیم ملی بیشتر کمک می‌کند تا مسائلی دیگر.