رفتار تبعیض‌آمیز کی‌روش در انتخاب بازیکن

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران نام ۲۶ بازیکن را برای بازی با تیم ملی لبنان اعلام کرد که تنها محمد نصرتی از تیم تراکتورسازی به تیم ملی دعوت شده است.

تراکتورسازی که دور برگشت را بسیار خوب آغاز کرده و چهار هفته متوالی به صورت موقت صدرنشین بوده و همچنان در تعقیب استقلال است، نتوانسته نظر سرمربی تیم ملی ایران و هموطن تونی اولیویرا را به خود جلب کند.

جالب اینکه هر دو بازیکن جدا شده تراکتورسازی در نیم فصل جزو مدعوین هستند. فرزاد حاتمی و احسان حاج صفی که از تراکتورسازی جدا و به تیم‌های استقلال و سپاهان پیوستند نامشان در لیست ۲۶ نفره به چشم می‌خورد.

در تیم تراکتورسازی تبریز به غیر از محمد نصرتی، در خط دفاع مرتضی اسدی، در خط هافبک مهدی کریمیان هم می‌توانستند در لیست کی‌روش جا داشته باشند. اما بزرگ‌ترین مغضوبین تراکتورسازی مسلما سید مهدی سیدصالحی و قاسم دهنوی هستند.

این دو در پیروزی‌های درخشان تراکتورسازی در دور برگشت نقش بسزایی داشته و با گل‌های حساس خود موقعیت تیم خود را در جدول تحکیم بخشیدند. خصوصا سیدصالحی که با ۱۰ گل زده دومین گلزن برتر لیگ برتر است.

البته عدم دعوت از محسن فروزان به دلیل نیمکت‌نشینی و محمد ابراهیمی به دلیل افت نسبی تقریبا قابل پیش‌بینی بود.

اسامی دعوت شدگان به تیم ملی ایران به شرح زیر است: علیرضا حقیقی، رحمان احمدی، شهاب گردان، خسرو حیدری، حسین ماهینی، پژمان منتظری، هادی عقیلی، سیدجلال حسینی، محمد نصرتی، مهرداد پولادی، پژمان نوری، جواد نکونام، امید ابراهیمی، آندرانیک تیموریان، مهرداد اولادی، مجتبی جباری، احسان حاجصفی، یعقوب کریمی، آرش افشین، سید جلال رافخایی، فرزاد حاتمی، محمدرضاخلعتبری، غلامرضا رضایی، رضا قوچاننژاد، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه.