فینال جام حذفی استقلال را می‌بریم
افکار گروه ورزشی:

عادل کلاه کج درباره دیدار پرسپولیس و فولاد اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. تیم ما خوب کار کرد، فولاد هم بازی زیبایی انجام داد و هر دو تیم شانس پیروزی داشتند. موقعیتهای خوبی خلق کردیم که از آنها استفاده نکردیم. در حال حاضر اصلی ترین مشکل ما این است که فرصتها را هدر می دهیم و باید این مشکل برطرف شود.

وی ادامه داد: خیلی ها می گفتند با توجه به حضور چندساله ام در فولاد برایم دشوار بوده مقابل این تیم بازی کنم اما باید بگویم فولاد را دوست دارم اما با تمام وجود بازی کردم و سختی برایم نداشت.

هافبک پرسپولیس همچنین گفت: امیدوارم علی کریمی زودتر برگردد چون حضور او واقعا یک وزنه برای ما محسوب می شود. این فرصت نصیبم شده تا در نبود کریمی جای او بازی کنم. تا الان هم بد کار نکرده ام و امیدوارم تا زمان بازگشتش جایگزین خوب برای کریمی باشم.

کلاه کج درباره آینده پرسپولیس عنوان کرد: ما در لیگ برتر روند روبه رشدی را در پش گرفته ایم و هفته هاست شکستی نداشته ایم اما باید در آینده بازیهایمان را ببریم تا در جدول بالا بیاییم. هدفمان کسب سهمیه آسیایی است؛ در لیگ برای رسیدن به این مهم هنوز امید داریم اما راه آسانتری هم وجود دارد و آن راه جام حذفی است. فقط ۳ بازی تا بالا بردن جام حذفی فاصله داریم اما هر ۳ بازی مان سخت است و باید برای موفقیت تلاش کنیم.

وی درباره احتمال رویارویی با استقلال در فینال جام حذفی افزود: به شخصه دوست دارم فینال جام حذفی دربی باشد چراکه قهرمانی جام حذفی با بردن استقلال مزه دیگری دارد.