کریم باقری به گسترش فولاد تبریز می‌رود
افکار -

رسول خطیبی افزود: با کریم باقری رفاقت دیرینه‌ای دارم. وی همیشه پیگیر نتایج تیم ما است. امید دارم هوادارانمان به خاطر حضور کریم باقری به ورزشگاه بیایند و تیم محبوبشان را در این روزهای سخت تنها نگذارند.

وی خاطر نشان کرد: اگر گسترش فولاد به همراه شهرداری تبریز امسال بتواند به لیگ برتر صعود کند، تبریز به قطب اول فوتبال کشور تبدیل خواهد شد.

او درباره بازی هفته قبل با سنگ آهن بافق اظهار کرد: سنگ آهن نسبت به نیم فصل اول رقابت‌ها در کادرفنی و بازیکنان خود تغییرات زیادی داده و تقویت شده است.

خطیبی سخنان خود را چنین ادامه داد: به بازیکنان گفته بودم حتی اگر مسی هم در سنگ آهن بازی کند، باید سه امتیاز این دیدار را کسب کنند. خیلی خوشحالم که با اینکه از حریف عقب بودیم ولی خیلی خوب تیم را جمع کردیم و به سه امتیاز این بازی دست یافتیم.

وی اضافه کرد: از تک تک بازیکنانم قدردانی می کنم. آنها خیلی زحمت می‌کشند. تمام دستورات تاکتیکی من را در زمین پیاده می‌کنند؛ نظم و انضباط حاکم بر تیم، ما را از سایر باشگاه ها متمایز می کند و این تمایز، عنصر موفقیت ما در لیگ دسته اول است.

این مربی بومی در خصوص ضربه پنالتی که داور در دیدار سنگ آهن به نفع حریف اعلام کرد، خاطر نشان کرد: آن صحنه به هیچ وجه پنالتی نبود، اگر خطایی هم رخ داده بود باید دو ضرب اعلام می شد که متأسفانه کم مانده بود به خاطر اشتباه داوری دو امتیاز بسیار حساس را از دست بدهیم.

سرمربی آبی پوشان تبریزی درباره بازی آینده با استقلال اهواز خاطر نشان کرد: استقلال تیم خوب و جوانی است که تغییرات زیادی را در کادرفنی ایجاد کرده اند. مطمئنأ روز سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. همه ی بازی‌هایمان حکم فینال دارد. بازی مقابل الوند همدان و استقلال اهواز برایمان فرقی نمی کند چون در هر دو حالت بازی سخت پیش‌رو داریم و مثل همیشه محکوم به برد هستیم.

خطیبی افزود: امسال به دلیل اینکه چهار تیم از هر گروه سقوط می‌کنند و تنها یک تیم از هر گروه به لیگ برتر صعود می‌کند، شاهد سخترین و حساس ترین لیگ تاریخ مسابقات هستیم.

سرمربی موفق آبی پوشان تبریزی گفت: اگر به لیگ برتر صعود کنیم، اسکلت اصلی تیم را حفظ خواهیم کرد و چند بازیکن بومی، مثل پیام صادقیان را که در سایر تیم‌ها توپ می زنند را جذب خواهیم کرد و جدا از بازیکنان بومی، چندین بازیکن بزرگ حتی در سطح تیم ملی را به تبریز خواهیم آورد تا ان‌شاءالله در لیگ برتر هم موفق شویم و جز ده تیم اول این رقابت ها باشیم.

وی یادآور شد: امکانات تیم صرفأ مسائل مالی نیست، گسترش از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری جز سه تیم اول کشور است.

این مربی تبریزی در پایان درباره آینده مربیگری خود اظهار کرد: الان در حال طی کردن دوره مربیگری درجه B هستم و بعد از دوسال به آلمان خواهم رفت تا مدرک A را کسب کنم و بعد از آن دیگر بازی نخواهم کرد.