نارضایتی مورینیو از اضافه‌وزن مارسلو
افکار -

ژوزه مورینیو برای جریمه کردن کوئنترائو به دلیل دیر رسیدن در جلسه تمرینی در روز سال نو تردید نکرد و به نظر می‌رسد که برای تنبیه مارسلو به دلیل دیر به دست آوردن آمادگی‌اش برای بازگشت به بازی نیز تردیدی نداشته باشد. بازیکن برزیلی برای دومین بازی متوالی از ترکیب تیم کنار گذاشته شد زیرا هنوز نتوانسته مشکل اضافه وزن خود را برطرف کند.

سرمربی رئال مادرید معتقد است این شرایط جدی است. مارسلو ۱۴ اکتبر در جریان تمرین تیم ملی برزیل از ناحیه پای راست دچار شکستگی شد. یک هفته بعد دکتر فان دیک در هلند عمل جراحی را بر روی پای او انجام داد و ۹۰ روز بعد در ۱۲ ژانویه به ترکیب تیم برای بازی مقابل اوساسونا فراخوانده شد.

۳۵ روز پیش کادر پزشکی تیم وضعیت سلامتی او را بدون مشکل اعلام کردند؛ اما این بازیکن هنوز برای رسیدن به وضعیت مطلوب تلاش می‌کند. اولین اقدام مورینیو برای بازگرداندن وی به بازی در مسابقه رئال – والنسیا در رقابت‌های کوپا دل‌ری در تاریخ ۱۵ ژانویه بود، اما نتیجه نداد و او پس از ۴۵ دقیقه از زمین مسابقه خارج شد. سپس در دو بازی(مقابل والنسیا) از ترکیب دور ماند.

مارسلو در بازی مقابل ختافه و بارسلونا روی نیمکت نشست و در سوم فوریه ۲۶ دقیقه مقابل گرانادا بازی کرد. مورینیو وقتی عملکرد وی را در این مسابقه دید او را از بازی مقابل سویا، منچستر و شب گذشته مقابل رایو بیرون گذاشت.

ژابی آلونسو در طرف مقابل مارسلو قرار دارد. این بازیکن برای اینکه کمی استراحت کند، از ترکیب بیرون گذاشته شد؛ اما در تمرینات شرکت کرد تا درمان بر روی کشیدگی کشاله ران پایش انجام شود و در کنار همتیمیهایش تمرین کند. مورینیو او را به عنوان یک نمونه درخشان مثال میزند.