نصرتی: فدراسیون بین ما و استقلال فرق نگذارد
افکار -

تراکتور در شرایطی که تا اینجا نتایج خوبی گرفته است، با مشکلات مالی مواجه است و حالا کار به جایی رسیده که مسوولان این باشگاه از مردم تبریز و هواداران تراکتور تقاضای کمک های مالی کرده اند. محمد نصرتی مدافع ملی پوش تراکتور معتقد است که این شرایط به هیچ عنوان برای این تیم بزرگ خوشایند نیست. او در مورد این موضوع و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرآنلاین پاسخ می دهد.

برد خوبی در دورود به دست آوردید، درست است؟
بله، سه امتیاز این بازی بسیار با ارزش بود وامیدوارم هفته های بعد هم اینطور نتیجه بگیریم.

فکر می کنی که تراکتور اندازه استقلال و سپاهان شانس قهرمانی داشته باشد؟
ما به اندازه آنها شانس داریم و در پایان فصل همه چیز مشخص می شود. اگر قهرمانی می خواهیم باید امتیاز بگیریم و حتی در بازی های بیرون از خانه هم به فکر برد باشیم. ما می توانستیم امتیازهای بیشتری جمع کنیم اما در بعضی از بازی ها مفت امتیاز از دست دادیم.

قبول داری تجربه تراکتور برای قهرمانی کمتر از استقلال و سپاهان است؟
شاید تجربه آنها بیشتر باشد ولی تیم ما بازیکن بی تجربه ندارد. اکثر بازیکنان تراکتور سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارند و البته یک مربی خوب هم روی نیمکت داریم و نتایج خوبی در تراکتور گرفته است. البته باید بگویم که با شروع لیگ قهرمانان آسیا کار ما، استقلال و سپاهان سخت تر می شود و این شرایط به نفع فولاد است. فولاد می تواند از فشردگی بازی ها ما استفاده کند.

می گویند پرسپولیس شدیدا دنبال تونی اولیویرا است، از این موضوع خبر داری؟
من از این موضوع بی خبر هستم و اگر قرار شد اولیویرا به پرسپولیس برود در این مورد نظر می دهم. او مربی با شعور و فهمیده ای است که مطمئنا خودش می تواند بهترین تصمیم را بگیرد و هیچ وقت بی گدار به آب نمی زند.

اگر او به پرسپولیس برود می تواند در این تیم موفق بشود؟
گفتم که هر وقت اولیویرا به پرسپولیس رفت در موردش حرف می زنم.

مثل این که تراکتور مشکل مالی دارد؟
بله دقیقا همین طور است و اگر مشکل مالی نداشتیم روی سایت باشگاه به هواداران تراکتور شماره حساب نمی دادند که به تیم ما کمک کنند. واقعا برای باشگاه تراکتور تاسف آور است که از مردم کمک مالی بخواهد و این مسائل به مسوولان بلندپایه استان آذربایجان استقلال معترض شده و گفته که
فدراسیون بین تیم ها فرق می گذارد. در این مورد چه صحبت داری؟
فدراسیون باید همیشه عدالت را رعایت کند و نباید فرقی بین ما و استقلال بگذارد،همچنین بین سپاهان و فولاد با استقلال.این اولین بار در لیگ برتر بود که ما بعد از استقلال بازی می کردیم و من معتقدم بازی های تیم های مدعی باید همزمان باشد.ما باید سه شنبه هفته آینده با الجزیره امارات بازی کنیم ولی پنجشنبه این هفته باید با فجر بازی کنیم.این فاصله کم به تیم ما فشار می آورد و اگر فدراسیون بازی با فجر را لغو می کرد هیچ اتفاقی نمی افتاد،حتی مسئولان فجر هم راضی بودند.