افکار -

فهد العنزی ستاره تیم ملی فوتبال کویت در دیدار برابر تایلند در انتخابی جام ملت‌های آسیا پس از تعویض شدن به شدت به کادر فنی اعتراض کرد، اعتراضی که باعثمحرومیت چهار جلسه‌ای او از بازی‌های ملی شد.

این تصمیم فدراسیون فوتبال کویت واکنش زیادی در رسانه‌های کویت و فوتبال‌دوستان این کشور داشت چرا که العنزی بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال این کشور است و نبود او مطمئنا به ضرر این تیم خواهد بود.

العنزی در واکنش به اقدام فدراسیون فوتبال کویت اعلام بازنشستگی کرد و گفت که دیگر نمی‌خواهد در ترکیب تیم ملی کشورش بازی کند.

این هافبک کویتی در جام کشورهای خلیج فارس بازی‌های زیبایی را به نمایش گذاشت و به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد. او در قهرمانی تیم الکویت در AFC کاپ هم خوش درخشید و از بازیکنان تاثیرگذار تیمش بود.

گوران سرمربی کویت در واکنش به خداحافظی العنزی گفت: عنزی بازیکن بزرگی است و چیزهای زیادی برای گفتن دارد. آینده درخشانی در انتظار او است. تصمیم او عجولانه بود او باید حکم محرومیتش را قبول کند.

اسامه حسین مدیر تیم ملی فوتبال کویت هم گفت: فهد بازیکنی بااستعداد و شایسته است. سرمربی تیم از دست او ناراحت بود و اعلام کرد که برای بازی با ایران او را دعوت نخواهد کرد. گوران سرمربی تیم به من گفت که عنزی به او فحش داده است و نمی‌خواهد در فهرست بازیکنان دعوت شده برای بازی با ایران او را فرا خواند. محرومیت او بیشتر از چهار جلسه بود اما با صحبت‌هایی که کردیم آن را کاهش دادیم.

اما طلال فهد رییس فدراسیون فوتبال کویت این گونه به دفاع از تصمیم خود پرداخت " هر بازیکنی کارشکنی کند با محرومیت سنگین روبه‌رو خواهد شد و این درباره هر بازیکنی صدق می‌کند ".

تیم ملی فوتبال کویت در انتخابی جام ملتهای آسیا ۶ فروردین میزبان ایران است.