آغاز پلی‌آف لیگ برتر والیبال
افکار -

فردا(چهارشنبه) تب والیبال در شهرهای تهران و ورامین بالا می‌گیرد. این هفته خانه والیبال تهران میزبان دیدار تیم‌های پیکان و کاله از دور رفت مرحله پلی‌آف لیگ برتر است. جایی که نامدارترین بازیکنان سال‌های دور و نزدیک والیبال ایران به مصاف هم می‌روند. این دو تیم در مرحله مقدماتی لیگ برتر دو بار با هم دیدار کردند و هر یک در خانه دیگری را شکست دادند، اما حالا برای سومین بار در حالی به مصاف هم می‌روند که دیگر جای اشتباه وجود ندارد. شاگردان باتجربه پیمان اکبری اصلا دوست ندارند در خانه به حریف امتیاز دهند و ستارگان کاله هم می‌خواهند به هر ترتیب ممکن از تهران سوغات ببرند.

پیمان اکبری در آستانه این دیدار مهم می‌گوید: در پلی‌آف هم هر تیمی بهتر کار کند و اشتباه نداشته باشد پیروز خواهد شد. چون دیگر جای اشتباه نداریم و باید تلاش کنیم تا اشتباه‌های خود را به حداقل برسانیم. همه تیم‌های راه یافته به پلی‌آف تقریبا از نظر قدرت برابر هستند و اصلا نمی‌شود گفت که کدام تیم در این مرحله می‌تواند پیروز شود، ما تلاش می‌کنیم تا موفق باشیم.

اما در ورامین، ارتش مصطفی کارخانه در انتظار لشگر منظم سایپا است. متین ورامین که نخستین سال حضورش را در لیگ برتر تجربه می‌کند حالا برای قهرمانی دورخیز کرده است.

در مقابل والیبالیست‌های جنگنده و جویای نام متین ورامین، فرهاد نفرزاده سرمربی سایپا، که بر خلاف پیش‌بینی بسیاری از کارشناسان بالاتر از تیم‌هایی چون پیشگامان و شهرداری ارومیه به پلی‌آف رسیده، فارغ از کسب نتیجه، در ورامین به دنبال یک نمایش زیباست. سایپا در دور مقدماتی دوبار متین ورامین را مغلوب کرده است تا هیچ کس نتواند این تیم را مقابل شاگردان کارخانه دست کم بگیرد.

برنامه مرحله رفت پلی‌آف لیگ برتر والیبال

چهارشنبه دوم اسفند

تهران ساعت ۱۵ – پیکان – کاله

ورامین ساعت ۱۵:۳۰ - متین - سایپا