خانه‌نشینی ۶ هفته‌ای قهرمان تکواندوی جهان
افکار -

کورش رجلی، اظهار کرد: ۱۲ ماه در اردوهای تیم ملی برای اعزام به المپیک بودم، اما در روزهای آخر مصدوم شدم و حضور در چنین رقابت‌های مهمی را از دست دادم. بعد از المپیک دوباره به اردوها آمدم و برای حضور در جام جهانی تمرین کردم که متاسفانه یک روز مانده به اعزام و در حالی که در تیم ملی فیکس شده بودم، مصدوم شدم و مبارزه کردن در این رقابت‌ها را هم از دست دادم.

وی افزود: به خاطر آن مصدومیت مدت‌ها از میادین دور بودم، اما بعد از این که کادر فنی تیم ملی اعلام کرد همه ورزشکاران باید در انتخابی‌ها شرکت کنند علی‌رغم این که هنوز مصدوم بودم و کاملا بهبود پیدا نکرده بودم در انتخابی‌ها شرکت کردم. در رقابت‌های انتخابی تیم ملی تا آنجا که ممکن بود سعی کردم از پای راستم استفاده نکنم، اما نشد و دوباره از پایم استفاده کردم و متاسفانه دوباره از همان ناحیه قبلی آسیب دیدم.

قهرمان تکواندوی آسیا با اشاره به این که پزشکان پس از مشاهده عکس‌ها و MRI، شش هفته‌ استراحت برایش تجویز کردند، یادآور شد: با توجه به این که در رقابت‌های انتخابی مبارزه کردم و با قرار گرفتن در جمع چهار نفر برتر به اردوها دعوت شدم، گواهی پزشکی و نظر پزشک متخصص را به کادر فنی دادم و آنها موافقت کردند که هر زمان پایم خوب شد به اردوها اضافه شوم، فکر می‌کنم اوایل فروردین ماه باشد که بتوانم به اردوها اضافه شوم.

رجلی با تاکید بر این که مرتضی کریمی، سرمربی تیم ملی در جریان تمام کارها او است، افزود: اکنون روزی پنج – شش ساعت تمرین می‌کنم تا عضله پایم افت نکند و از سوی دیگر تقویت شود تا هنگام ورود به اردوها به خوبی بتوانم توانایی‌ام را به کادر فنی نشان دهم.

وی ادامه داد: شش هفته‌ استراحتی که پزشک برایم تجویز کرده از دو هفته‌ پیش آغاز شده و قبل از عید به پایان می‌رسد، اما طبق پیشنهاد همان پزشکان دو هفته‌ هم بیشتر استراحت می‌کنم تا بتوانم بعد از آن، تمرینات فنی تکواندو را شروع کنم.

قهرمان تکواندو جهان با اشاره به این که این مصدومیت و استراحت اجباری را به فال نیک میگیرد، افزود: من دوره قبل مسابقات قهرمان جهان به مدال برنز رسیدم و اکنون که شرایطم این طور است با تمام توان تلاش میکنم تا اگر به اردوها آمدم و عضو تیم ملی شدم هرگز این فرصت را از دست ندهم.